کد خبر: ۱۶۴۵۷۶
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۹
سپاهان، پرسپولیس و استقلال به پیروزی رسیدند؛

در هفته اول لیگ برتر فوتبال چه گذشت؟ + جدول لیگ

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری 9 بازی و حضور 18 تیم مدعی از پنجشنبه شب آغاز شده و تا بامداد روز شنبه به طول انجامید.

لابد اين يك طالع مناسب است كه در آستانه شروع فصل دوازدهم ليگ برتر فوتبال كشور، در يك اقدام عجيب از جانب فدراسيون بين‌المللي آمار و تاريخ فوتبال، ليگ ايران به عنوان هجدهمين ليگ با كيفيت جهان و دومين ليگ برتر آسيا انتخاب شده اما مقدمات فصل تازه اين ليگ و شواهد ماه‌هاي پيش رو، به روشني گزينش مذكور نيست.

استقلال 1 – آلومينيوم هرمزگان 0
لشكر كشي بدون ژنرال!

غيبت فريدون زندي به دليل محروميت و ناآمادگي مجتبي جباري اندكي دست و پاي امير قلعه‌نويي را براي انتخاب تركيب اصلي باز كرد. استقلال آنقدر بازيكن مدعي حضور در تركيب اصلي داشت كه از همين هفته اول مجتبی جباری را نیمکت نشین کرد. استقلال در شبی که امیر قلعه نوعی روی نیمکت حضور نداشت توانست یک برد خفیف برابر حریف هرمزگانی کسب کند.

صنعت نفت آبادان 0- پرسپوليس 1
3 امتیاز شیرین خارج از خانه در حساب پرسپولیس

دوباره ليگ براي پرسپوليس شروع شد، تيمي كه ظاهرا مدعي قهرماني است اما جدا از اينكه در خط دفاع و حمله بازيكنان خوبي را جذب كرده هنوز مشكلات بسياري دارد. در ميان صحبت‌هاي تمام بازيكنان پرسپوليس به دير آمدن ژوزه و ناهماهنگي‌هاي فني تيم اشاره شده است، مساله‌اي كه مي‌تواند براي پرسپوليس در رقابت های لیگ مشكل‌ساز باشد. پيرمرد پرتغالي هنوز به‌طور كامل تيمش را نمي‌شناسد و شايد همین دلیل باعث شد با تركيبي عجيب و غريب شرايط را تغيير دهد. از طرفي مشكلات قراردادي مانوئل هم در سيستم، سردرگمي‌هايي ايجاد كرده كه در نوع خودش جالب است. مهم‌تر از همه اينها بازي در يكي از گرم‌ترين شهرهاي ايران آن‌هم در فصل گرم دغدغه بزرگي بود كه پرسپوليسي‌ها را نگران كرد {$old_album_164576}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین