کد خبر: ۱۵۷۹۹۱
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶

دیدارفیتیله‌ای‌ها با خانواده حادثه خرمدره+عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عموهای فیتیله‌ای طبق اعلام قبلی این هفته به دیدار خانواده‌های قربانیان برنامه "خاله شادونه" رفتند تا با حضور در خانواده‌شان همدردی‌ خود را به آنها نشان دهند.

محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی اعضا گروه فیتیله‌ای‌ها در راستای همدردی با خانواده‌های داغ‌دار حادثه تلخ خرمدره عازم این شهر شدند و با حضور در خانه قربانیان این حادثه به ایشان تسلیت گفتند.

چندی پیش برنامه "خاله شادونه" در یکی از سالن‌های فرهنگی در خرمدره برگزار شد، اما ازدحام بیش از حد مجاز مردم در این سالن منجر به مرگ سه کودک خردسال شد.

با کشته و زخمی شدن این کودکان ورزشگاه 3 هزار نفری خرم‌دره پلمب شد چراکه ظرفیت این سالن 3 هزار نفر بوده ولی بیش از 4 هزار نفر وارد سالن شده‌ بودند. به‌رغم این اقدام اما مسئولیت این حادثه را هیچ نهادی برعهده نگرفت.

درپی این حادثه دلخراش عموهای فیتیله‌ای بر سر مزار این بچه‌ها حاضر شدند و با خانواده‌شان همدردی کردند تا نشان دهند برنامه‌سازان کودک همیشه دلشان برای بچه‌ها می‌تپد و برای آنها احترام زیادی قائل هستند.

به گزارش مهر،تحقیقات درباره دلایل بروز حادثه خرمدره همچنان ادامه دارد و هنوز هیچ حکم قطعی درباره مقصر یا مقصران این حادثه تلخ صادر نشده‌است.
{$old_album_157991}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
0
0
خدا اجرتان بدهید بازم به مرام و معرفت شما
کسی که مسبب این کار که بود انگار نه انگار پول رو گرفته برو که رفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
0
0
جان پاکترین انسانها نگذارید
خون پاکترین انسانها پایمال شود هر کس مسئول برنامه ریزی بوده باید باید در دادگاه پاسخگو باشد هرچند که این عدم مدیریت قتل عمد حساب نمی شود و لی بهتر است در دادگاه مقصران پاسخگو باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
0
0
چرا نباید مقصر پیدا نشه و مجازات نشه تا دیگه شاهد چنین حوادث مرگبار ناشی از بیمسئولیتی مسئولاننشیم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین