کد خبر: ۱۹۰۱۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
10هزار تومان هزینه یک بلیت

ایرانی‌ها برای دیدن فیلم سه‌بعدی باید عینک بخرند

مدیرعامل موسسه تصویر شهر از فروش عینک‌های مخصوص دیدن فیلم‌های سه‌بعدی در سالن ایوان شمس به قیمت یک دلار و با محاسبه آن با قیمت روز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: هادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که عینک‌های قبلی موجود در ایوان شمس برای دیدن فیلم‌های سه‌بعدی "اکتیو" بوده و هزینه بالایی برای شارژ باطری آنها پرداخت می‌شد، گفت: عینک‌های سه بعدی اکتیو نه تنها سنگین بود بلکه از نظر بهداشتی نیز به دلیل آن که همه مخاطبان از آن استفاده می کردند، چندان قابل قبول نبود. اما عینک‌های جدیدی که خریداری شده است یکبار مصرف هستند و مخاطبان سینمای سه بعدی باید هزینه لازم برای خرید عینک‌ها را پرداخت کنند.

وی توضیح داد: تا امروز 170 میلیون تومان برای خرید عینک های مورد نظر و جدیدترین تجهیزات سینمای سه بعدی روز دنیا توسط موسسه تصویر شهر هزینه شده که این امکانات در حال حاضر در گمرک بندرعباس در انتظار ترخیص است. همچنین یکی از جدیدترین پرده‌های نمایش سینمای سه بعدی نیز از کشور فرانسه خریداری شده که به زودی وارد کشور خواهد شد.

دیدن هر فیلم سه بعدی 15 هزار تومان هزینه برمی‌دارد

وی در پاسخ به این که هزینه هر عینک سه بعدی برای مصرف‌کننده چقدر خواهد بود؟ گفت: قیمت هر عینک سه بعدی، یک دلار بوده که به دلار بین 3 هزار و پانصد تا 4 هزار تومان خواهد بود که این مبلغ به صورت جداگانه در هنگام خرید بلیت از تماشاگر گرفته خواهد شد. البته هر مشتری می تواند بارها از عینک مورد نظر استفاده کرده و آن را به دیگران نیز بدهد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر ادامه داد: قیمت بلیت ایوان شمس برای فیلم‌های سه بعدی، 10 هزار تومان در نظر گرفته شده است. هزینه در نظر گرفته شده برای خرید بلیت فیلم های سه بعدی به همراه هزینه خرید عینک سه بعدی شاید به 15 هزار تومان برسد اما همین مبلغ نیز یک چهارم قیمت سینمای سه بعدی در کشورهای دیگر نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که سالن ایوان شمس از چه زمانی نمایش فیلم‌های سه بعدی را آغاز خواهد کرد، گفت: با تجهیز سالن ایوان شمس و دوبله پنج فیلم از جدیدترین فیلم‌های سینمایی سه بعدی، ایوان شمس از اردیبهشت ماه آماده پذیرایی از مخاطبان خواهد بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین