کد خبر: ۲۶۷۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

استقبال خودروسازان داخلی از نرم‌افزار موبایل سایپا

نرم‌افزار موبایل سازمان خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا مورد استقبال سایر خودروسازان داخلی قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش سایپانیوز به نقل از روابط عمومی سایپایدک، نسخه یک این نرم افزار که در راستای راه‌اندازی باشگاه مشتریان سایپا و به منظور تسهیل ارتباط دو سویه با مشتریان گروه سایپا طراحی و مورد استفاده قرار گرفته است دارای امکانات منحصر به فردی همچون لیست نمایندگی‌ها به تفکیک استان و شهر و نمایش جزییات با جست‌وجوی پیشرفته، مکان‌یابی کاربر و اعلام نزدیکترین نمایندگی سایپا به فرد استفاده کننده در صورت فعال بودن GPS، ثبت مکان پارک خودرو، نشان دادن محدوده طرح ترافیک، نوبت دهی اینترنتی، پیگیری سوابق تعمیرات خودرو و فعال سازی کارت نارنجی است که این امکانات مورد توجه و الگوبرداری سایر خودروسازان داخلی در طراحی نرم افزار موبایل قرار گرفته است.

لازم به یادآوری است نرم‌افزار موبایل سازمان خدمات پس از فروش سایپا در نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته که شهریور ماه در مشهد برگزار شده بود رونمایی شد و مورد استفاده قرار گرفت. مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توانند با مراجعه به آدرس www.mobile.saipayadak.org این نرم‌افزار را دریافت و نصب نمایند.

همچنین این شرکت در راستای گسترش سطح ارائه خدمات، توسعه کانال‌های ارتباطی با استفاده از فن آوری‌های نوین، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک برای نخستین بار در بین شرکت‌های خودروساز اقدام به طراحی و بهره‌برداری از سامانه ارسال پیامک (به شماره 50001813) برای تشخیص قطعات یدکی اصلی در بازار نموده است که امید می‌رود با توسعه و ترویج این فعالیت در سایر خودروسازان  و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تحول بزرگی در جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی و اطمینان مشتریان به قطعات اصلی ایجاد شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین