کد خبر: ۳۵۰۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

حسين مرعشي: زنان فهرست اصلاح طلبان، ستارگان درخشان مجلس بعد هستند

سخنگوي حزب کارگزاران تاکید کرد که همه زنان حاضر در اين فهرست را شايسته و مطلع به مسائل روز، با سابقه و گرايش سياسي روشن و قابل اعتماد مي دانم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش نامه نیوز، حسين مرعشي سخنگوي حزب کارگزاران با دفاع از زنان حاضر در فهرست انتخاباتي ائتلاف اصلاح طلبان و حاميان دولت، گفت: ارزيابي‎هاي ما در شوراي عالي ائتلاف اصلاح طلبان و حاميان دولت ما منجر به تاييد افراد حاضر در ليست تهران شد. من همه زنان حاضر در اين فهرست را شايسته و مطلع به مسائل روز، با سابقه و گرايش سياسي روشن و قابل اعتماد مي دانم. ديگر اعضاي شوراي عالي اصلاح طلبان نيز چنين مي انديشند.

به گفته وي، هر يک از اين زنان چنانچه با راي مردم به مجلس راه يابند؛ ستاره هاي درخشاني براي عرصه سياسي و مجلس آينده خواهند بود.

سخنگوي حزب کارگزاران درباره سيده فاطمه حسيني جوانترين بانوي کانديدا در تهران که در فهرست اصلاح طلبان قرار دارد نيز گفت: او به لحاظ نخبگي، و اصالت سياسي، مورد توجه ما بود.

مرعشي افزود: بعد از تجربه سياسي در شوراي شهر که به افرادي که فاقد اصالت سياسي لازم بودند، اعتماد کرديم؛ اين احساس نياز به وجود آمد که علاوه بر ويژگي هاي خود فرد، به عقبه و پيشينه وي نيز توجه داشته باشيم. خانم سيده فاطمه حسيني از خانواده ريشه دار و اصلاح طلبي هستند و بر خلاف اينکه نسبت وي با آقاي صفدر حسيني را برخي يک عامل منفي درباره او مي دانند، اما اين ويژگي عامل تکميلي در انتخاب او بوده است. چرا که عامل اصلي در انتخاب او براي حضور در ليست انتخاباتي، ويژگي شخصي و نخبگي و جوانگرايي او بوده است. او اصالتا يک اصلاح طلب است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین