کد خبر: ۳۷۰۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

وزیر کار خطاب به بازنشستگان صندوق فولاد: از کاستی‌های موجود پوزش می‌خواهم/ به خاطر همه صبوری‌ها سپاسگزارم

همزمان با پرداخت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان صندوق فولاد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به این بازنشستگان گفت: از کاستی ها پوزش خواسته و به خاطر همه صبوری ها سپاسگزارم.
آفتاب‌‌نیوز :
 «علی ربیعی»،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با پرداخت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان صندوق فولاد در پیامی از صبوری  بازنشستگان این صندوق سپاسگزاری کرد.

در پیام  ربیعی خطاب به بازنشستگان صندوق فولاد آمده است: روزی که صندوق فولاد را در جهت ایفاء مسئولیت اجتماعی تحویل گرفتم نابسامانی و برنامه ریزیهای نادرست و عدم پیش بینی های مناسب بخشی از مشکلات این صندوق بود. من و همه همکارانم در صندوق فولاد برای اینکه بازنشستگان عزیز ، با آسودگی دوران بازنشستگی را به سر ببرند تمام تلاش خود را بکار بسته تا این مهم محقق گردد.

در ادامه این پیام آمده است: هرچند این میزان مشکلات بسیار و تحقق این خواسته به حق در این دوران مشکلاتی را برای شما عزیزان در پی داشته، بدینوسیله از کاستی ها پوزش خواسته و امیدواریم با اقدامات انجام شده در سال 1395 بر عمده مشکلات غلبه و خوشحالم که به همت  دولت تدبیر و امید پرداخت  به موقع و مستمر حقوق در سال جاری ایجاد گردیده و از شما و نمایندگان بزرگوارتان به خاطر همه صبوری ها سپاسگزارم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
0
3
وزیر محترم کار ممنون از ادبیاتی که بکار بردید . گاه یک پوزش و یا یک تشکر زخمی را التیام میبخشد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین