کد خبر: ۳۷۲۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

پیام تبریک وزیرورزش به تیم ملی والیبال

وزیر ورزش و جوانان موفقیت تاریخی تیم ملی والیبال ایران در راهیابی به بازیهای المپیک ریو را تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی المپیکی شدن والیبال ایران را نماد برنامه ریزی ،تلاش ،همدلی و کار گروهی و غیرت ایرانی در ورزش ایران توصیف کرد.

در پیام گودرزی آمده است:

صعود ملی پوشان والیبال ایران به بازیهای المپیک ریو برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران موجب نشاط و فخر مردم ایران و مایه مباهات جامعه ورزش و دولت تدبیر و امید شد.

بی تردید آنچه که به دست آمده با تکیه بر برنامه ریزی، تلاش ، همدلی و سالها مداومت در کار و تفکر علمی بود تا این موفقیت تاریخی برای ورزش ایران حاصل شود.

حضور مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای انتخابی المپیک در توکیو و راهیابی آنها به بازیهای ریو باعث ثبت رکورد جدید در سهمیه های ایران در تاریخ المپیک شد و خشنودی جامعه ورزش را دوچندان کرد .

با شکرگزاری به درگاه ایزد منان، این سربلندی و موفقیت را به مقام معظم رهبری ،ریاست محترم جمهوری ، ملی پوشان و کادرفنی ، فدراسیون والیبال ، جامعه ورزش و مردم قدردان ایران سربلند تبریک می گویم.

با استعانت از باری تعالی و یاری خداوند امیدوارم تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و کاروان ورزشی امام رضا (ع) در المپیک ریو, موفقیت و پیروزی به ملت سرافراز کشور عزیزمان هدیه دهد.

عزت و افتخار تک تک کاروان ورزشی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

محمود گودرزی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
دقت کردین مهدی رحمتی در بازی تراکتوری آن همه بی اخلاقی کرد و هیچ اتفاقی نیافتاد!
نه محرومیتی! و نه هیچ چیز دیگری
تبریک به آقای وزیر که مثل کوه پشت استقلالی هاست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین