کد خبر: ۳۹۸۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
از سوی وزارت رفاه اعلام شد

خدمت جدید دولت به کارمندان/صدور 404 هزار کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان

با اجرای طرح کارا (کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان) ویژه مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از سال گذشته تاکنون بالغ بر 404 هزار کارت برای جامعه هدف صادر شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
با توجه به موفقیت های به دست آمده دراین طرح طی 3 ماه گذشته، به پیشنهاد وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی  و موافقت معاون اول رئیس جمهور اجرای طرح "کارا " برای تمامی  کارکنان دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری پیش بینی و توصیه شده است.

در طرح یاد شده هیچ گونه منابع دولتی درگیر نخواهد شد و تأمین تمامی کالاها و خدمات صرفا توسط بخش خصوصی انجام می‌شود. 

گفتنی است بر اساس مدل پیشنهادی، اداره کل مالی و ذیحسابی هر دستگاه بازپرداخت اقساط کالاهای خریداری شده را تا زمان تسویه حساب ضمانت کامل کرده  و بر اساس اعتبار سنجی صورت گرفته (4 برابر میانگین دریافتی حقوق و مزایای متقاضی) به صورت اعتباری در کارت های مشمولان شارژ می‌شود.  

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین نهایتاً پس از خرید از ماه بعد تا زمان تسویه حساب نهایی نسبت به بازپرداخت اقساط اقدام می‌شود. در حال حاضر دامنه فروش کالاها و خدمات به سرعت در حال گسترش بوده که این امر از یک سو خود موجب رونق فضای کسب و کار و توسعه بازار اشتغال شده و از سوی  دیگر به افزایش سطح رفاه جامعۀ هدف منجر خواهدشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین