کد خبر: ۴۴۱۶۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
جهانگیری برنامه‌های خود را در رادیو ایران اعلام کرد؛

هنوز در نیمه راه هستیم؛ نباید از راه عقلانیت برگردیم/با صلاحدید بزرگان اصلاحات و روحانی بعنوان مکمل وارد صحنه شده ام

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه کشور در موقعیت حساسی قرار دارد گفت: از نظر توسعه‌ای واقعا در یک پیچ تاریخی هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
اسحاق جهانگیری کوه‌شایی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز در اولین برنامه انتخاباتی خود در رادیو ایران، ضمن تبریک عید مبعث رسول اکرم(ص)، گفت: انتخاباتی بزرگ و سرنوشت‌ساز پیش رو داریم. در  این انتخابات هر کسی با ایفای نقش خود و با رای آگاهانه کاری می‌کند که در برابر خداوند تبارک و ملت ایران پاسخگو باشد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی با اشاره به اینکه کشور در موقعیت حساسی قرار دارد، افزود: از نظر توسعه‌ای واقعا در یک پیچ تاریخی هستیم.

جهانگیری با بیان اینکه فرصت‌های کم نظیری پیش رو داریم و همچنین با تهدیدهای متفاوتی روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: سوابق و تجربه‌هایی دارم که خواستم آنها را در اختیار مردم قرار دهم. من فرزند ملت ایران هستم و با تلخی‌ها و شیرینی‌های این ملت زندگی کردم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: ما در انقلاب تصمیم‌های مهمی اتخاذ کردیم و پایان جنگ تصمیم مهمی در کشور بود. درباره پایان جنگ نقدها و صحبت‌هایی است، اما هیچ کسی قبول ندارد که باید به زمان جنگ برگشت. چالش هسته‌ای تصمیم بزرگی بود و احتمالا نقدهایی هم داشته باشند، اما هیچ کسی قبول ندارد که باید به دوران تهدیدها و تحریم‌ها برگردیم.

جهانگیری با تاکید بر اینکه گام‌های موثری در راه آزادی عدالت و توسعه برداشتیم، اما باید این قدم‌ها را بلندتر و محکم‌تر بر داریم، گفت: دولت در این سال‌ها واقعا مظلوم بوده و همه ظرفیت‌های کشور و همه توانایی‌های ملت برای رفع همه مشکلات هنوز به طور کامل به کار گرفته نشده است. ما هنوز در نیمه راه هستیم و نباید از راه عقلانیت، اصلاحات و اعتدال برگردیم.

معان اول رئیس‌جمهور دولت یازدهم اظهار داشت: با صلاح دید بزرگان اصلاحات و تاکید آقای روحانی برای ایفای همین مسئولیت به صحنه آمدم. به عنوان مکمل و یاوری برای دفاع و پیشبرد راه اصلاحات و اعتدال به میدان آمدم.

وی افزود: هیچ‌گاه خودم را طلب‌کار نظام و کشور ندانستم و تجربه کاری را از دولت شهید رجایی و در دولت‌های مهندس موسوی و هاشمی و دولت خاتمی و اکنون در دولت آقای روحانی سطوح مختلف مسئولیت از جهاد سازندگی دهستان، شهرستان، استان و نمایندگی مجلس، استاندار، وزارت و معاون اولی را پشت سر گذاشتم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: من کشور را سیاه و تاریک نمی‌بینم، اما مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را جدی می‌دانم. آینده را نامشخص و مبهم نمی‌بینم.

جهانگیری تصریح کرد: من در خانواده‌ای معمولی متولد شدم، پدرم کاگر معدن بوده، کسانی که با معدن آشنایی دارند، می‌دانند که در مشاغل کشور جزو سخت‌ترین کارهاست. تونل‌های طولانی و کار سخت در معادن و نان حلال معدن را به دست آوردن، کار دشورای است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
17
5
با همین فرمون شما بریم دیگه چیزی نمی مونه که بخواهیم عقلانیت بهش بگیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
2
24
عالی و منطقی سخن گفتند .
خسته نباشید
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
4
0
اینها عقلانیت را دنباله روی از کدخدا میدونند و ملتشون را بی شناسنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین