کد خبر: ۴۶۰۱۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

غلظت بیش از حد مجاز گرد و غبار در کرمان

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری کرمان بیشترین میزان گرد و غبار را در شرق و شمال اعلام و توصیه کرد: کسانی‌که مشکلات تنفسی دارند و افرادی که کهنسال هستند حتی‌المقدور در خانه بمانند و ضمن آن‌که ورزشکاران امروز از ورزش کردن در فضای آزاد خودداری کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
«علی حسین‌زاده مهرابی» در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آلودگی هوای امروز کرمان گفت: ریزگردهای امروز در شهر کرمان منشاء داخلی دارند و هیچ ارتباطی با ریزگردهای غرب کشور ندارد.

وی منشاء ریزگردهای امروز شمال استان کرمان را کویر لوت و دشت سمنان و و شرق استان را بادهای 120 روزه سیستان و بلوچستان دانست و گفت: براساس گزارش هواشناسی این ریزگردها تا پایان وقت امروز از شدت آن کاسته و تا فردا آسمان کرمان را ترک خواهد کرد.

مهرابی با بیان این‌که در شرق استان شاهد وزش باد و کاهش دید شدید و در شمال استان کاهش دید را داریم، تصریح کرد: این گرد و غبار تا فردا در استان کرمان وجود دارد که اوج آن را می توان امروز در کرمان مشاهده کرد.

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری کرمان بیشترین میزان گرد و غبار را در شرق و شمال اعلام و توصیه کرد: کسانی‌که مشکلات تنفسی دارند و افراد کهنسال و کودک هستند، حتی‌المقدور در خانه بمانند و ضمن آن‌که ورزشکاران امروز از ورزش کردن در فضای آزاد خودداری کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین