کد خبر: ۴۸۶۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

جوایز نخبگان تا فردا واریز می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: بخشی از جوایز تحصیلی نزدیک به یکهزار و 200 نخبه تحویل بانک شده و امشب یا فردا ( 12 آبان ماه ) به حساب این افراد واریز می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر محمدصالح ترکستانی روز پنجشنبه در هفتمین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در بازدید از عرفه ایرنا افزود: تمام معوقات ودیعه مسکن نخبگان هم تا فردا، به حساب آنان واریز خواهد شد. 
وی مجموعه این پرداختی ها را به نخبگان بیش از 3 میلیارد تومان اعلام و اظهار امیدواری کرد که این روند ادامه داشته باشد.

ترکستانی، بودجه سال جاری بنیاد نخبگان را بیش از 50 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با پشتوانه حاکمیتی و به خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری، مشکلات تخصیص بودجه نداریم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پشتوانه بنیاد ملی نخبگان بوده است، گفت: این بنیاد بسیار مورد نظر و توجه مقام معظم رهبری است و این موضوع افتخاری بزرگ برای ما می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد نخبگان ادامه داد، بزرگ ترین مشکل بنیاد این است که نخبگان را از نظر مالی وابسته به خود می کند که این اتفاق خوبی نیست.

وی با اشاره به اینکه جایگاه بنیاد یک جایگاه حاکمیتی است، افزود: بنیاد در این جایگاه باید تسهیل کننده استفاده از توان و ظرفیت نخبگان و اثرگذاری آنان در جامعه باشد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد نخبگان با رد این دیدگاه که نخبه فقط کسی نیست که در رشته های ریاضی، فنی و پزشکی تحصیل کرده است، گفت: یکی از مشکلات کشور ما مشکل علوم انسانی است و برای مثال یک جامعه شناس هم باید به عنوان یک نخبه در یک فرایند تعریف شده توانمند و تاثیرگذار باشد. 

وی با اشاره به اینکه بنیاد ملی نخبگان باید به دنبال این موضوعات باشد، گفت: پرداخت های مالی به نخبگان می تواند، جزیی از این موضوع باشد تا نخبگان توانمند و اثرگذاری بیشتری داشته باشند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات 5 آبان در مصلای تهران آغاز به کار کرد و تا فردا جمعه، 12 آبان ماه پذیرای علاقه مندان عرصه مطبوعات و خبرگزاری ها خواهد بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین