کد خبر: ۵۳۰۵۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

زائران ارز را از کشور برای خرید سوغات خارج نکنند

مدیر حج و زیارت لرستان با تاکید بر این‌که زائران ارز را از کشور برای خرید سوغات خارج نکنند، گفت: ۱۴۰۰ لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد خسروی از اعزام ۱۴۰۰ زائر لرستانی به سفر معنوی حج تمتع خبرداد و افزود: یازدهم مردادماه امسال، اولین کاروان زائران لرستانی به سفر حج تمتع اعزام می‌شوند که در این راستا جلساتی را به‌منظور آمادگی زائرن مهیا و آموزش‌های لازم و تخصصی به آن‎ها داده شده است.


وی افزود: علاوه‌بر این برای یاوران حجاج نیز که از سطح اطلاعات بیشتری برخوردار هستند، دوره‌های آموزشی برگزار شده است تا حجاج بتوانند بهره بیشتری از این سفر معنوی ببرند.

خسروی اضافه کرد: تاکید ما در این دوره‌های آموزشی بر روی این مساله بوده که با توجه به نام‌گذاری شعار سال به «حمایت از کالای ایرانی» زائران سعی کنند ارز را از کشور برای خرید سوغات خارج نکنند و سوغات خود را از کالاهای ایرانی تامین کنند که در این راستا سازمان حج و زیارت با فروشگاه‌های اینترنتی هماهنگی‌های لازم را به‌عمل آوره که سوغات مورد نیاز زائران را تهیه کنند.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
اخه به کسی ربطی نداره مردم پول خودشون ررو کجا دوست دارن خرج میکنن. مال خودشونه. دلار 800 تومنی رو 7هزار تومن بهشون میدین بعد دربارش تعیین نکلیف هم میکنیید؟ عجب
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین