کد خبر: ۵۴۸۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

گزارش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره حادثه تروریستی اهواز به مجمع تشخیص مصلحت نظام

مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از بررسی‌های بعمل آمده در خصوص ریشه‌های حادثه تروریستی اهواز و اقدامات صورت گرفته را به اعضای مجمع ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ابتدای جلسه امروز؛ آیت الله موحدی کرمانی ضمن اعلام محکومیت حادثه تروریستی اهواز شهادت جمعی از هم وطنان در این حادثه را تسلیت گفت و این اقدام را ناشی از عصبانیت و نا امیدی دشمن از ملت قهرمان ایران اسلامی دانست.

وی با تأکید بر اینکه شهادت آرمان بزرگ پیروان اباعبدالله الحسین (ع) افزود: هرچند این گونه حرکات خُبث آلود و مزدورانه ی دشمن ، وحدت ملت را تحکیم می‌کند اما دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی می‌بایست با جدیت نسبت به شناسایی و برخورد پشیمان کننده با دنباله‌ها و حامیان تروریست‌ها اقدام کنند.

وی همچنین ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان را زمینه‌ای مناسب برای تذکر و مخاطبه جدی همه مسوولان نسبت به پیام‌های قیام بزرگ امام حسین(ع) دانست و افزود: از پیام‌های مهم قیام عاشورا که در بیانات حضرت اباعبدالله نیز مورد تأکید قرار گرفته است ، جاری شدن احکام الهی در جامعه و نیز حساسیت ویژه نسبت به بیت‌المال مسلمین و برخورد قاطع با مجرمین و دست اندازان به این منابع عمومی است که می‌بایست در نظام اسلامی، مورد توجه خاص متولیان و مسوولان قرار گیرد.

در ادامه ی مباحث مربوط به لایحه حفاظت و بهره برداری از منابع ژنتیکی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظر مجلس شورای اسلامی تایید شد.

همچنین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از بررسی‌های بعمل آمده در خصوص ریشه‌های حادثه تروریستی اهواز و اقدامات صورت گرفته را به اعضای مجمع ارائه کرد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین