کد خبر: ۵۵۳۱۷۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

تجمع بازنشستگان بانک‌ها در تهران/ حقوق‌مان چندبرابر زیر خط فقر است

صبح امروز جمعی از بازنشستگان بانک‌ها از شهرهای مختلف به تهران آمدند و مقابل صندوق بازنشستگی بانک‌ها تجمع کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
صبح امروز (پنجم آبان) جمعی از بازنشستگان بانک‌های مختلف دولتی به تهران آمدند و مقابل صندوق بازنشستگی بانک‌ها تجمع کردند.

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از خبرگزاری ایلنا؛ مهم‌ترین دغدغه‌ی بازنشستگان بانک‌ها، فاصله عمیق دریافتی آنها با خط فقر است؛ آنها می‌گویند از تورم عقب افتاده‌ایم.

تجمع بازنشستگان بانک‌ها در تهران/ حقوق‌مان چندبرابر زیر خط فقر است

حاضران در تجمع امروز، مهم‌ترین خواسته خود را اجرای «هم‌ترازی» عنوان کردند و گفتند: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های ما، اجرایی شدن بدون قیدوشرط ماده ۶۴ ازفصل دهم قانون مدیریت  خدمات کشوری و دایمی شدن آن وپرداخت مابه التفاوت ازتاریخ اول بهمن سال ۹۵ است.

آنها می‌گویند: مدیران صندوق به بهانه‌های مختلف از اجرای هم‌ترازی مستمری بازنشستگان با شاغلان سرباز می‌زنند و نمی‌خواهند قانون را اجرایی کنند.

یکی از حاضران در تجمع امروز می‌گوید: ما بازنشستگان بانک‌ها در سنین سالخوردگی دچار مشکلات بسیاری هستیم که پیگیری افزایش مستمری‌ها به این مشکلات اضافه شده؛ شرایط به گونه‌ای است که با مستمری یک میلیون و خورده‌ای اموراتمان نمی‌گذرد و باید مسئولان فکری به حال ما کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
وای به حال دیگران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
آقا خجالت هم چیزی خوبی است زندگی مردم همه اش داغون شده یعنی دیگر خیلی واقعاً دیگر نمی توانند زندگی کنند اگر نمی توانید پس ............................
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
تا زمانی که سرکاربودند چقدر وام و ومزایا دریافت می نمودند و چقدر از اوضاع مالی کارکنان دیگر بی خبرو حالا که بازنشسته شده اند باز هم خواستار مزایای گذشته هستند جای تعجب دارد.
پویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
من هم بازنشسته بانک دولتی هستم ولی از اظهارنظرهای بعضی از هموطنان تعجب میکنم برای مثال مدتی پیش کامنتی از یک نفر خواندم که نوشته بود فامیل ما کارمند بانکه و هرماه یه وام بهش میدن و این شخص به این موضوع فکر نمی کند که مگر حقوق یک کارمند بانک چقدر است که اقساط وامهای دریافتی را بتواند پرداخت کند ، نه عزیز من اگر واقعا بانک گلستان است و حقوق و وام آنچنانی میدهد چرا تویی که به وضعیت کارمندان بانک غبطه میخوری کارمند بانک نشدی ؟ آیا میدانی که مسئولیت مالی داشتن یعنی چه ؟ و باید برای هر وام و عملی که انجام داده ای تا آخر عمر پاسخگو باشی و همیشه با استرس و اضطراب کم و کسر آمدن پول ، کلاهبرداری بعضی از مشتریان و سارق مسلح کار کنی ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
چقدر وام و ومزایا دریافت می نمودند و چقدر از اوضاع مالی کارکنان دیگر بی خبرو حالا که بازنشسته شده اند باز هم خواستار مزایای گذشته هستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین