کد خبر: ۱۰۰۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۸

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ فوتبال دهم

قراردادهای بالای 350 میلیون ثبت نمی‌شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی انوری دبیر هیأت فوتبال استان تهران ضمن بیان اینکه براساس ابلاغیه فدراسیون فوتبال قراردادهایی که رقم آنها بالاتر از 350 میلیون تومان باشد را ثبت نمی‌کنیم، افزود: سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به تمامی باشگاه‌های لیگ برتری و هیأت‌های فوتبال سراسر کشور ابلاغ کرده است، قراردادهایی که رقم آنها بالاتر از 350 میلیون تومان است را ثبت نکنند. ما نیز به دنبال ابلاغ این دستور قراردادهایی که بالاتر از این رقم را ثبت نمی‌کنیم. 

وی با اشاره به اینکه هیأت فوتبال استان تهران از ساعت 11 تا 21 هر روز آماده ثبت قرارداد بازیکنان لیگ برتری تیم‌های تهرانی است، افزود: علاوه بر این، قانون ثبت قرارداد برای بازیکنان در سنین مختلف را نیز مدنظر قرار می‌دهیم و براساس ابلاغ سازمان لیگ عمل می‌کنیم. 

"سازمان لیگ فدراسیون فوتبال براساس آخرین تصمیم‌گیری خود اعلام کرده است، کلیه بازیکنان بالای 28 سال باید قراردادشان با تیم‌های لیگ برتری حداقل یک و حداکثر 5 ساله باشد و بازیکنان پایین تر از 28 سال نیز می بایست قراردادی با باشگاه لیگ برتری به امضا برسانند که حداقل دو و حداکثر 5 ساله باشد." 

دبیر هیأت فوتبال استان تهران در خصوص فعالیت‌های تیم‌های لیگ برتری این استان در فصل نقل و انتقالات گفت: تاکنون باشگاه استیل آذین قرارداد 6 بازیکن خود را تمدید کرده است و دو بازیکن جدید را خدمت درآورده است. قرارداد تمامی این بازیکنان در هیأت فوتبال استان تهران به ثبت رسیده است. فرشید کریمی نیز قرارداد خود را با باشگاه راه‌آهن تمدید کرده و این قرارداد را به ثبت رسانده است. 

"کاظم برجلو، مهدی محمدی، حمید نشاط جو، محمد غلامی، فریدون زندی و علی عشوری‌زاد قرارداد خود را با باشگاه استیل آذین بمدت دو سال تمدید کرده‌اند و سوشا مکانی و میلاد زنیدپور نیز رسما به عضویت این تیم درآمده‌اند". 

انوری در خاتمه تصریح کرد: هنوز فعالیت باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات بصورت جدی آغاز نشده است. تیمهای لیگ برتری فعلا مشغول مذاکره و گفتگو با نفرات مورد نظر خود هستند و کم کم برای ثبت قرارداد در هیأت فوتبال حضور پیدا می‌کنند. 

فصل نقل و انتقالات دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از روز 4 خردادماه آغاز شده است و تا روز 28 تیرماه نیز ادامه خواهد داشت. این دوره از مسابقات از روز 4 مرداد ماه آغاز می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۷
0
0
لطفا برنامه ای قابل دانلود برای جام جهانی 2010 در ارشیو سایت قرار دهید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین