کد خبر: ۱۰۰۵۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۴

باشگاه سپاهان: اگر درخصوص قراردادهای ميلياردی ما مدركی داريد، ارائه كنيد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: باشگاه سپاهان در اطلاعیه‌ای با هشدار به کسانی که در فصل نقل و انتقالات بی محابا هر خبر کذبی را تولید می‌کنند، خواست برای یک بار هم که شده مدارک و مستندات ادعاهای دروغین خود را منتشر نمایند. 

در این اطلاعیه آمده است: 

دلالان و شایعه پراکنانی که فصل نقل و انتقالات را بهترین مجال برای آلوده کردن فضای فوتبال به انواع و اقسام خبرهای دروغ ریز و درشت برای رسیدن به اهدافشان می‌یابند در فصل و انتقالات لیگ دهم گام اول دروغ پردازی ها و توهماتشان را محکم تر از سال‌های پیش برداشته‌اند. 

با عقد اولین قرارداد سپاهان در فصل جدید، کلمه میلیارد و عقد قرارداد میلیاردی عنوان مطالبی بود که این نابخردان سعی در تزریق آن به رسانه‌ها داشتند، بی‌آنکه کوچکترین اطلاعی در مورد مذاکرات و قرادادهای سپاهان داشته باشند. 

عدم توافق یک بازیکن با باشگاه سابق خود که قطعاً تنها در مسائل مالی خلاصه نمی‌شود و مواردی از این دست، بهانه‌ای است تا هر قراردادی که در سپاهان در آستانه نهایی شدن است به تعبیر آنان عنوان میلیاردی را به خود بگیرد. 

آقایان مغرض به این نکته توجه ندارند که قراردادهایی که مدعی هستند با رقم بالا منعقد شده مربوط به 2 سال همکاری با بازیکن است و نه برای یک سال و با این وجود هیچ‌ کدام از قراردادهای سپاهان به مرز یک میلیارد تومان برای 2 سال هم نرسیده است. 

این شایعه پراکنان در چند روز گذشته شدت حملاتشان به سپاهان را از بیم موفقیت مجدد در سال آتی تشدید کرده‌اند و در صددند تا با راه اندازی فضای هیاهو و شانتاژ برای سپاهان جو را برای آرامش خاطر تیم‌های مورد نظرشان در مذاکره و عقد قرارداد با بازیکنان به خوبی مهیا سازند و پس از آن نیز دیگر هیچ نیازی به اثبات ادعاها و دروغ‌های بزرگ شان نمی‌بینند. 

قررادادهای سپاهان که در هیات فوتبال به ثبت می‌رسد و از سوی مراجع ذی‌صلاح بر آن نظارت های ویژه وجود دارد شفاف است و هر زمان امکان نظارت و بررسی آن از سوی مراجع بالا وجود دارد اما آن چیزی که هیچ نظارتی برایش وجود ندارد و به صورت شنیده‌ها و گفته‌ها بعضا در صدر اخبار است ادعاهای تمام ناشدنی شایعه پراکنان است که تاکنون برای یک بار هم از اثبات ادعاهایشان عاجز بوده اند. 

باشگاه سپاهان با هشدار به افرادی که زندگی و زیستن خود را فقط و فقط در این دروغ پردازی ها جستجو می‌کنند از آنان می‌خواهد برای یک بار هم که شده اسناد و مدارک معتبری را برای ادعاهای پوچ‌شان منتشرکنند و اگر آنقدر در موضع حقارت و نا آگاهی به سر می‌برند که از اثبات کوچکترین و حداقل حرف‌ها و مواضعشان عاجزند سکوت را بر سخن پراکنی های بی پایانشان ترجیح دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین