کد خبر: ۱۰۲۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۱
اسدالله بادامچيان در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب؛

هر حركت تفرقه‌آميز به اسم مردم خلاف مصالح نظام است

توهين كنندگان به مجلس از ولايت‌پذيری دورند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: اسدالله بادامچيان در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب درخصوص توهين كنندگان به مجلس و رياست آن اظهارداشت: از نظر قانون جسارت به روسای قوا جرم است.

وی ادامه داد: اساسا اسلام توهين و اهانت را نمی‌پذيرد، پس چگونه عده‌ای كه خود را مسلمان می‌نامند بايد به خود اجازه دهند كه به اشخاص حقيقی و حقوقی توهين كنند و همه اين اقدامات را هم مردمی جلوه دهند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تصريح كرد: با توجه به اظهارات اخير مقام معظم رهبری در ديداربا نمايندگان مبنی‌بر تقديراز مجلس هشتم نوع رفتارهايی كه نسبت به مجلس و نمايندگان آن صورت گرفت خلاف قانون و دور از ولايت‌پذيری است.

بادامچيان يادآور شد: اين اقدامات نشان دهنده آن است كه عده‌ای به‌دنبال نشان دادن احساسات و اغراض خاص خود هستند در حالی كه اين نوع بيان احساسات به هيچ‌وجه مورد پذيرش نيست و اميدارم اين مسائل جای خود رابه بيان منطقی و اظهار نظرات سازنده بدهد.

وی با بيان اينكه پشت هر تجمع و حركتی سازمان‌يافته كارگردانی وجود دارد گفت: هيچ‌كس نمی‌تواند منكر اين باشد كه تجمعات مقابل مجلس يا توزيع اطلاعيه عليه رئيس مجلس در قم بدون كارگردان بوده است اما اينكه اين تجمعات به اسم مردم و در جهت تفرقه‌افكنی باشد خلاف مصالح نظام است و صحيح نيست.

بادامچيان گفت: مباحث اخير مقام معظم رهبری درباره وحدت و عدم تخريب مسئولان تكليف همه را روشن كرد و هر كس كه تابع اين بيانات نباشد و خلاف آن را عمل كند بايد از او فاصله گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین