کد خبر: ۱۰۴۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۴

نتایج هفته سوم لیگ برتر؛ پرسپولیس از سد سایپا گذشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل سایپا البرز، ضمن جبران شکست هفته گذشته برابر صبای قم به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد. 

هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 امروز جمعه با برگزاری دیداری بین تیم‌های پرسپولیس تهران و سایپا البرز پیگیری شد.

این دیدار جذاب و تماشایی که در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد در پایان به برتری 2 بریک تیم پرسپولیس انجامید تا شاگردان علی دایی با 6 امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کنند.

برای پرسپولیس در این بازی که میزبان سایپا بود، امیرحسین فشنگچی (15) و غلامرضا رضایی (48) گلزنی کردند و تک گل تیم میهمان را نیز امین منوچهری در دقیقه 64 به ثمر رساند.

دایی و شاگردانش که در دیدار برگشت فصل گذشته مقابل تیم سایپا با نتیجه 2 برصفر تن به شکست داده بودند، با پیروزی در بازی امروز آن شکست را جبران کردند.

قضاوت دیدار پرسپولیس - سایپا البرز برعهده هدایت ممبینی بود. او در این بازی به حمیدرضا علی عسگری و تیاگو فراگو از تیم پرسپولیس و ابراهیم صادقی از تیم سایپا کارت زرد نشان داد. 

در دیگر دیدار این هفته تیم استیل آذین، صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر مقابل نفت تهران متوقف شد. 

این دیدار جذاب و تماشایی که از ساعت 17:30 در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد، برای تماشای آن نزدیک به 2 هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند و در پایان به نتیجه تساوی یک بریک انجامید.

تیم نفت تهران بازی مقابل استیل آذین پرستاره را خیلی خوب آغاز کرد و در دقیقه 11 توسط "مارسیو خوزه" به گل نخست دست یافت. 

بازیکنان استیل آذین که با گل زیبای خوزه غافلگیر شده بودند، تلاش زیادی برای تغییر نتیجه داشتند اما تلاش آنها در نیمه اول به سرانجام نرسید و با شکست یک برصفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تیم استیل آذین یکپارچه حمله شد تا اینکه در دقیقه 57 توسط محمد غلامی به گل تساوی دست یافت. غلامی ارسال مهدی مهدوی کیا از جناح راست را با ضربه سر به تور دروازه استیل آذین چسباند و کار را به تساوی کشاند.

حملات تیم استیل آذین پس از گل غلامی بیشتر از قبل شد تا شاید در این بازی خانگی به سومین پیروزی پی در پی خود دست یابد اما شدت این حملات به حدی نبود که دفاع تیم نفت را برای بار دوم به تسلیم وادارد و دو تیم در پایان به نتیجه تساوی یک بریک رضایت دادند.

استیل آذین دو هفته آغازین لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و برای اولین بار در فصل جاری بود که امتیاز از دست داد. از سوی دیگر تیم نفت تهران، همچنان جزو تیم‌هایی است که بدون شکست مسابقات لیگ را دنبال می‌کند.

قضاوت دیدار استیل آذین - نفت تهران برعهده رسول رهبرفام بود. او در این بازی به علی کریمی و محمد غلامی از تیم استیل آذین و مهدی محمدزاده و علیرضا عزتی از نفت تهران کارت زرد نشان داد.

تيم صنعت نفت آبادان كه از دو بازی گذشته خود به 6 امتياز دست يافته بود هم توانست در زمين راه‌آهن با نتيجه 2بر صفر اين تيم را شكست داده و در صدر جدول قرار گيرد.

مس كرمان نیز در ادامه شكست‌هايش اين هفته برابر «ملوان» شكست خورد و با نتيجه 2 بر يک بازی به سود «ملوان» به پايان رسيد.

تیم پاس نیز در همدان يک بر صفر پيكان را شكست داد.

تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان هم 1 - 1 مساوی شدند، هادی عقیلی از روی نقطه پنالتی برای سپاهان گل زد و گل تساوی‌بخش فولاد را بختیار رحمانی به ثمر رساند.

بازی تیم‌های شاهین بوشهر و صبای قم هم به تساوی بدون گل انجامید.

هفته چهارم این مسابقات جمعه 22 و شنبه 23 مرداد برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین