کد خبر: ۱۰۶۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۸

خلف وعده مسئولان، داوطلبان آزمون استخدامی را سرگردان کرده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر آموزش و پرورش روز گذشته در حالی از اعلام نتایج سراسری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش خبر داد که صبح امروز داوطلبانی که برای دریافت نتایج آزمون خود به سایت آموزش‌و پرورش مراجعه کردند، تنها با نتایج نهایی استان سیستان و بلوچستان مواجه شدند. 

مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام کرده‌اند که نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت استانی اعلام می‌شود و در روز اول تنها استان سیستان و بلوچستان اعلام شده است و در روزهای آینده به صورت تفکیکی و هر روز یک استان اعلام می‌شود. 

این در حالی است که دیروز وزارت آموزش‌و‌پرورش اعلام کرد نتایج نهایی 40هزار پذیرفته‌شده نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش‌و‌پرورش به تفکیک استان‌ها از 9 شهریور ماه در سایت وزارت خانه به نشانی www.medu.ir قرار گیرد، این یعنی نتایج سراسری آزمونی که سراسری برگزار شده، بدون تعویق زمان به اطلاع دواطلبان می‌رسد، اما برخلاف این گفته، داوطلبانی که برای دریافت نتایج آزمون به سایت آموزش و پرورش مراجعه کردند، تنها با نتایج نهایی استان سیستان و بلوچستان مواجه شدند که این امر موجب سرگردانی آنها شده است. 

البته در کنار این شرایط اتفاق جالب توجه دیگری هم پیش آمده، آن هم اینکه وزیر آموزش وپرورش پیش از این از استخدام نیروهای پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی در شهر تهران خبر داده بود، اما بنابرآنچه که در شرایط پذیرش ظرفیت وجود دارد، نیروها برای شهرستان‌های استان تهران همچون کرج، شهرری، قیامدشت، ساوجبلاغ و... استخدام می‌شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۹
0
0
با سلام 3روزه همه‌ی داوطلبان و خانواده‌هاشون منتظر جوابند یا هیچ استانیو اعلام نمی‌کردن یا مثل کنکور همه رو با هم اعلام می‌کردن!!

با تشکر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین