کد خبر: ۱۱۰۰۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۵

لاریجانی عازم ایروان شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش راهی ایروان پایتخت ارمنستان شد. 

به گزارش خبرنگار خانه ملت، علی لاریجانی بعد از ظهر امروز جمعه 16 مهر ماه به منظور انجام سفری 4 روزه به ارمنستان و قزاقستان تهران را به مقصد ایروان ترک كرد. 

امیدوار رضایی، عضو هیات رییسه مجلس، علاءالدین بروجردی، رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، حسن زمانی، مشاور رییس مجلس و سیدعلی ریاض قائم مقام معاون حقوقی و امور مجلس رییس‌جمهوری، رییس مجلس شورای اسلامی را بدرقه كردند. 

لاریجانی كه به دعوت روسای مجالس ارمنستان و قزاقستان به این دو كشور سفر می‌كند ابتدا به ایروان پایتخت ارمنستان می‌رود و طی اقامت دو روزه خود در این كشور با رییس مجلس و برخی دیگر از مقامات بلند پایه ارمنستان دیدار و گفت‌و گو خواهد كرد. 

وی سپس به منظور دیداری دو روزه از قزاقستان راهی آستانا پایتخت این كشور می‌شود و در این مدت ملاقات‌هایی نیز با رییس مجلس و مقامات قزاقستان خواهد داشت. 

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر، محمد دهقانی نقندر نماینده مردم چناران و طرقبه، غلامرضا اسدالهی نماینده مردم تربت جام و تایباد، نصراله کوهی باغ اناری نماینده مردم سروستان، گیورک وارطان نماینده مردم ارامنه شمال کشور، روبرت بیگلریان نماینده مردم ارامنه جنوب کشور و حسن ملک محمدی نماینده مردم دامغان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را در این سفر همراهی خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین