کد خبر: ۱۱۰۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۱
تابش، نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی:

مردم نمی‌گذارند اصلاحات حذف شود

اصلاحات در بطن جامعه جایگاهی شایسته را از آن خود کرده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم با اشاره به اینکه مردم به اصلاح‌طلبان توجه خاصی نشان می‌دهند، همین عامل را دلیلی بر ضرورت حضور این جریان در بطن فعالیت‌های کشور می‌داند. 

محمدرضا تابش، با اشاره به تلاش بدنه‌ای از جبهه اصول‌گرایی که دنبال حذف اصلاحات هستند، ادامه داد: اصلاحات در بطن جامعه جایگاهی شایسته را از آن خود کرده و در طول سال‌هایی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، نشان داده است که اهداف نظام و اعتلای کشور نسبت به مسایل دیگر برای‌شان در اولویت قرار دارد. 

نماینده مردم یزد در مجلس همچنین ادامه داد: اینکه عده‌ای از اصول‌گرایان برای اصلاحات شرط می‌گذارند و اصلاح‌طلبان را تهدید به حذف می‌کنند نشان می‌دهد که آنها دنبال این هستند تا به تنهایی در قدرت خودنمایی کند و در این راه حاضر نیستند با حضور طیف دیگری، جایگاه خود را با خطر مواجه کنند. 

وی افزود: البته نمی‌توان این عملکرد غیرمنطقی را به حساب همه جبهه اصول‌گرایی گذاشت. چهره‌های منطقی و عقل‌مدار اصول‌گرایی که اتفاقا برای انقلاب و نظام بیشتر از این عده تلاش کرده‌اند، مشکلی با ماندگاری اصلاحات ندارند و بی‌شک آنها هم اختلاف‌نظرهای زیادی با آن دسته از اصول‌گرایان که افراطی هستند، دارند. 

تابش درباره چگونگی حضور جبهه اصلاحات در انتخابات آتی گفت: اینکه عده‌ای دنبال انتخاباتی، بدون چهره‌های اصول‌گرایی هستند، نشان می‌دهد که آنها به علاقه‌مندی مردم نسبت به این جریان رقیب خود اعتقاد دارند. در شرایطی که توجه مردم به اصلاحات غیرقابل انکار است، اصلاحات برای اینکه تعصب خود به نظام و همچنین اعتقاد خود به خط رهبری را ثابت کند، نمی‌توانند تصمیمی جزء حضور فعال در انتخابات بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین