کد خبر: ۱۱۱۵۵۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۲

برخورد کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با کارگزاران و مجمع روحانیون

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اعضای کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی کمیسیون ماده ۱۰ احزاب به عملکرد حزب کارگزاران سازندگی و مجمع روحانیون مبارز شدند.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و گو با شبکه ایران گفت: مجمع روحانیون مبارز و حزب کارگزاران سازندگی همپای دو حزب منحل شده مشارکت و مجاهدین در فتنه سال گذشته نقش آفرین بودند.

وی با بیان اینکه مجمع روحانیون و کارگزاران در فتنه ۸۸ گذشته آتش بیار معرکه بودند، تصریح کرد: این دو حزب باید اقدامات اشتباه خود را جبران و رویکردشان را اصلاح کنند که البته بعید به نظر می‌رسد.

غضنفر‌آبادی خواستار رسیدگی فوری و قاطع کمیسیون ماده ۱۰ احزاب به عملکرد این دو حزب شد و تاکید کرد: تاخیر در برخورد با مجمع روحانیون و کارگزاران اشتباه است.

غلامرضا اسداللهی دیگر عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس، نیز درگفت‌و گو با شبکه ایران در این باره گفت: تمام احزاب و جریانات باید در چارچوب قانون فعالیت کنند و در صورت تخلف کمیسیون ماده ۱۰ احزاب باید با آنها برخورد کند.

وی با بیان اینکه برخی احزاب مانند مجمع روحانیون و حزب کارگزاران از زمینه‌سازان اصلی فتنه سال گذشته بودند، تصریح کرد: کمیسیون ماده ۱۰ احزاب باید هر چه سریعتر به عملکرد دو حزب یاد شده رسیدگی و با آنها برخورد کند!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین