کد خبر: ۱۱۳۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۵

افزایش شانس مجیدی، طالبی و بنگر برای دریافت جایزه بازیکن سال آسیا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با کناره‌گیری هوندا از حضور در مراسم انتخاب بهترین‌های سال آسیا، شانس بازیکنان ایرانی بالا رفت. 

شانس 3 بازیکن ایرانی که نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا هستند برای دریافت این جایزه افزایش یافت. امروز مشخص شد که ستاره تیم ملی ژاپن که شانس خیلی زیادی برای دریافت این جایزه داشت نمی‌تواند در مراسم انتخاب بهترین‌ها شرکت کند. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، هر بازیکنی که نتواند در این مراسم شرکت کند، از حضور در لیست کاندیداها خط می‌خورد و با این حساب هوندا هم خط خواهد خورد.

کیسوکه هوندا یکی از نامزدان بازیکنان سال آسیا گفت که تعهد باشگاهی مانع از حضور او در مراسم بهترین های سال آسیا در روز 24 نوامبر خواهد شد. هوندا که در باشگاه زسکا مسکو روسیه بازی می‌کند گفت که برای او سفر به کوالالامپور در روزهای بین دو بازی برابر اسپارتاک مسکو و آکمار ممکن نخواهد بود: «ما روز بیستم نوامبر با اسپارتاک بازی داریم و هشت روز بعد مقابل آکمار به میدان می رویم. در این شرایط سفر به کوالالامپور کار ساده‌ای نیست.»

هوندا 24 ساله ادامه داد: «در فهرست نامزدین بهترین بازیکنان آسیا پانزده نفر قرار دارند و خیلی زود است که بخواهیم درباره نفر برتر قضاوت کنیم.»
 
از طرفی پارک جی سونگ ستاره تیم ملی کره‌جنوبی هم ممکن است در این مراسم شرکت نکند که در این صورت شانس بازیکنان ایرانی بیشتر هم می‌شود.

اگر چنین اتفاقی بیفتد شانس بازیکنان ایرانی بسیار بالا می‌رود که در این میان فرشید طالبی بازیکن ذوب‌آهن اصفهان به‌خاطر حضور تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بیشترین شانس را خواهد داشت.
 
طالبی، فرهاد مجیدی و محسن بنگر 3 بازیکن ایرانی حاضر در لیست بهترین‌ها هستند که اگر هر کدام از آن‌ها به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شوند، برای اولین بار بازیکنی به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شده که عضو تیم ملی کشورش نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین