کد خبر: ۱۱۴۸۷۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۵

تذکر دانشگاه تهران به گروه‌ها برای بازنگری دروس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیأت رئیسه دانشگاه تهران از مکاتبه با گروههای آموزشی این دانشگاه در راستای تأکید بر بازنگری دروس و رشته‌های دانشگاهی خبر داد و گفت: برخی گروه‌های آموزشی مدتی است بازنگری در دروس نداشته‌اند لذا به آنها تذکر داده شد که هرچه زودتر اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند. 

سید مهدی قمصری با بیان این مطلب افزود: بازنگری دروس دانشگاهی، تغییر سرفصل‌های موجود و بازنگری رشته‌های دانشگاهی وظیفه گروه‌های آموزشی است همچنین اینکه درس‌هایی از سرفصل دروس یک رشته حذف شوند یا به سرفصل دروس یک رشته اضافه شوند از اموری است که توسط گروه‌های آموزشی پیشنهاد می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان اینکه بازنگری دروس و رشته‌های دانشگاهی یک برنامه مستمر در گروه‌های آموزشی است خاطرنشان کرد: برخی گروه‌های آموزشی در دانشگاه تهران در حال اجرایی کردن این برنامه مستمر هستند اما برخی گروه‌های آموزشی نیز در طول چند سال گذشته رشته‌ها و سرفصل دروس‌شان را بازنگری نکرده‌اند.

قمصری از یادآوری مکتوب به روسای گروه‌های آموزشی دانشگاه تهران برای توجه به امر بازنگری دروس و رشته‌ها خبر داد و گفت: از کلیه گروههای آموزشی به‌خصوص گروه‌هایی که در طول چند سال گذشته بازنگری نکرده‌اند درخواست شد تا زودتر دروس و رشته‌ها را بررسی و نظرات را برای بازنگری ارائه کنند.

وی از تأیید شورای برنامه‌ریزی دانشگاه تهران برای اعمال تغییر در دو رشته فارماکو و اپیدمیولوژی از مجموعه رشته‌های دانشکده دامپزشکی این دانشگاه خبر داد و گفت: پیشنهادات گروه‌های آموزشی برای بازنگری در دروس و رشته‌های دانشگاهی در شورای برنامه ریزی دانشگاه بررسی می‌شود و این شورا مرجع تأییدکننده پیشنهادات گروه‌های آموزشی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین