کد خبر: ۱۱۷۱۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴

کدام بازیکن پرسپولیس از باخت 4-1 به صبا خوشحال شد؟

سهراب بختیاری‌زاده: به خاطر دایی اسمش را نمی‌گویم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سهراب بختیاری‌زاده یکی از بازینکان پرسپولیس را که از باخت 4-1 این تیم مقابل صبا خوشحال شده و علیه علی دایی حرف زده می‌شناسد. 

سهراب بختیاری‌زاده، یکی از تماشاگران ویژه بازی پرسپولیس - صبا در ورزشگاه آزادی بود. او به قول خود بعد از دیدن 4 گل زیبای صبا مقابل حریف پرآوازه از پله‌های جایگاه ویژه پایین آمد تا در شادی همبازیانش سهیم باشد. البته همه می‌دانند که بختیاری‌زاده هرگز از شکست همبازیان قدیمی خود چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی ذوق‌زده نمی‌شود به خصوص اگر این فرد، علی دایی باشد. این دو در جام‌جهانی 2006 و صبای لیگ قهرمانان آسیا کنار یکدیگر بودند. با این حال او در پایان بازی با پرسپولیس (4 - یک) به جمع بازیکنان صبا پیوست تا در کنارشان باشد.

سهراب درخصوص این پیروزی گفت: «از اینکه صبا برنده شده بود، خوشحال شدیم اما همه کسانی که در گذشته با دایی در صبا بودند،‌ از بابت این‌گونه باختن تیم او ناراحت شدند. شکست دادن آدم بزرگی مثل علی اصلاً جالب نیست چون او اسطوره فوتبال ایران است.»

کاپیتان مصدوم صبا در ادامه با لحنی که خشم در آن موج می‌زد،‌ گفت: «متأسفانه در همان کنار زمین یکی از بازیکنان صبا با تعجب و دلخوری‌ رو به من اظهار داشت که خودش با گوش‌هایش شنیده و با چشم‌هایش دیده که یکی از بازیکنان پرسپولیس به بازیکن دیگری گفته خوب شد علی دایی...!

حرف‌هایی از این همبازی شنیدم که آزارم داد. برای این فوتبال تأسف خوردم که در آن این‌قدر بدی و بی‌صفتی وجود دارد. اگر به خاطر آرامش علی دایی و پرسپولیس نبود، اسم این بازیکن را علناً اعلام می‌کردم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین