کد خبر: ۱۱۷۴۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۸
برای مقدماتی المپیک لندن

24 بازیکن به تیم فوتبال امید دعوت شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: تا زمان انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال امید هدایت و مسئولیت فنی این تیم به هومن افاضلی سپرده شد. 

فریدون معینی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ضمن بیان مطلب فوق گفت: در فاصله باقیمانده تا بازی با قرقیزستان و همچنین به خاطر از دست نرفتن زمان، تصمیم گرفتیم تا کار را با همکاری بخشی از کادر فنی گذشته ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: بر این اساس تا زمان انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال امید، هدایت و مسئولیت فنی این تیم به هومن افاضلی سپرده می‌شود و بیژن طاهری و هادی طباطبایی همچنان در کادر فنی تیم ملی امید حضور خواهند داشت. همچنین با همفکری کادرفنی جدید و کمیته فنی اسامی 24 بازیکن از سوی این کادر اعلام می‌شود.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه کمیته فنی بر اردوها و برنامه‌های تیم امید به دقت نظارت ‌می‌کنند، افزود: با معرفی سرمربی جدید انتخاب دستیاران و اعضای کادر فنی در اختیار سرمربی جدید است. ضمن اینکه داود پرهیزگاری همچنان سرپرست تیم ملی امید باقی می‌ماند.

هومن افاضلی هم در این خصوص گفت: اردوی جدید تیم ملی امید از روز شنبه یازدهم دیماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و بازیکنان دعوت شده راس ساعت 12 ظهر همان روز باید در کمپ تیم‌های ملی حاضر باشند. این اردو تا جمعه 17 دی ادامه خواهد داشت.

افاضلی ادامه داد: انتخاب بازیکنان زیر نظر کمیته فنی بوده و براساس اردوهای گذشته و همچنین عملکرد در بازی‌های لیگ بوده اما اساس کار دعوت از تیم است که به بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو رفته است که اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

حامد لک، محمدرشید مظاهری، صالح خلیل آزاد، مهدی رحیم زاده، شهریار شیروند، حمیدرضا علی‌عسگری، سیدرضا طلبه، سیامک کوروشی، رسول کر، امین حاج محمد، علی زینالی، امیر شرفی، حسین ابراهیمی، مهدی دغاغله، مرتضی پورعلی گنجی، محمدرضا زینال خیری، علی مرزبان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، مسعود ابراهیم زاده، بختیار رحمانی، جلال علی مهدی، سید ایمان موسی و میلاد شیخ فخرالدینی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین