کد خبر: ۱۱۹۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۳
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی:

خاتمی عضوی از نظام است، نمی‌توان او را حذف کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی اعتمادملی گفت: نمی‌توان خاتمی را حذف کرد. 

محمدجواد حق شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با هفته نامه پنجره اظهار داشت: آقای خاتمی حتی در مواردی که به لحاظ دیدگاهی و اعتقادی برخی مسایل را قبول نداشت، در چهارچوب قانون، خود را مقید به تبعیت از ولایت فقیه می‌دانست و این مسأله‌ای است که امروز کمتر شاهد آن هستیم، در حالی که ادعای قانون‌مداری و تبعیت از ولایت فقیه هم بیشتر از گذشته شده است. به طور مثال می‌توان به انتخاب معاون اول یا وزرای کلیدی در دولت اشاره کرد.

وی افزود: رفتارهایی که آقای کروبی در زمان مجلس ششم از خود نشان داد نیز همان طور بود.

مدیر مسئول روزنامه توقیف شده اعتماد ملی در خصوص شروط سید محمد خاتمی نیز گفت: مسایلی را که ایشان مطرح کردند حتی با استقبال طیف میانه‌رو و معتدل جریان اصول‌گرا مواجه شد چنانچه دیدیم آقای مطهری نیز از این مسأله استقبال کرد. به نظر می‌رسد یکی از راه‌هایی که می‌تواند تا حدودی هزینه‌های گذشته کشور را جبران کند توجه به مسایلی است که آقای خاتمی مطرح کرده‌اند.

حق‌شناس همچنین خاتمی را عضوی از نظام دانست و اذعان داشت: نظام جمهوری اسلامی حدود 30 سال عمر دارد که هشت سال آن را آقای خاتمی رییس‌جمهورش بوده، لذا باید گفت که نمی‌توان وی را حذف کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
0
0
آقاي خاتمي كسي است كه راي اكثريت مطلق مردم را بدون تقلب دارد پس تا زماني كه اين نظام هست قابل حذف نيست مگر كلا نظام تغيير كند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
0
0
شما ثابت کن تقلب شده بعد بگو خاتمی رای دارد چون در 9 دی مردم جواب همه را دادند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین