کد خبر: ۱۲۱۵۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۵

کارت کنکور کارشناسی ارشد منتشر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 90 از امروز در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قابل مشاهده است و داوطلبان باید با پرداخت مابه‌تفاوت نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند. 

داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 90 می‌توانند از امروز کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به آدرس www.sanjesh.org و وارد کردن اطلاعات خود از جمله کد رهگیری یا شماره پرونده و رمز ورود نسبت دریافت و نسبت به شناسایی محل برگزاری آزمون رشته مورد نظر اقدام کنند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد تنها در یک صورت امکان‌پذیر است داوطلبان می‌بایست ما‌به‌تفاوت هزینه ثبت‌نام شرکت در این آزمون را که برای یک رشته امتحانی 33 هزار ریال و دو رشته امتحانی 66هزار ریال است، پرداخت کنند.

متقاضیان می‌توانند پرداخت هزینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 90 را در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش و از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب که اسامی آنها در این پایگاه ذکر شده، انجام دهند.

تنها پس از دریافت رمز ورود هزینه ما به تفاوت از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش، می‌توان کارت ورود به جلسه را مشاهده کرد. 

امتحانات 142 کد رشته‌ امتحانی‌ کنکور ارشد سال 90 در صبح و بعدازظهر روزهای 27، 28 و 29 بهمن ماه 89 و بر اساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین