کد خبر: ۱۲۵۱۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۵

دستمزد ميليون دلاری برای سفر زیدان به ايران

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: روزنامه روزگار نوشت: این روزها ورزش ایران چهره‌های نام‌آشنای جهان را در خود می‌بیند. کارلوس کرش پرتغالی و والسکوی ایتالیایی که سرمربیان دو تیم مهم کشور شده‌اند و از سویی دیگر سازمان ورزش برای اثبات کردن لیاقتش در تلاش است تا دیگر نام‌های بزرگ را برای سرمربی‌گری تیم‌های دیگری همچون بسکتبال، هندبال، شنا و تنیس و هر ورزشی که فکرش را بکنید وارد ایران کند.
 
مثل اینکه راهش را یاد گرفته‌اند. کاری که عرب‌ها همیشه آن را انجام داده‌اند و بعضی اوقات هم سود کرده‌اند. البته ضرر آنها بیش از سود آنها بوده اما هرچه بوده عرب‌ها ورزش‌شان را رو به جلو هل داده‌اند. درست در روزهایی که محمود احمدی‌نژاد از طریق رئیس دفترش اسفندیار رحیم‌مشایی برای حضور مارادونا در ایران تلاش می‌کرد، شائبه‌های سرمربیگری دیه‌گو در تیم ملی مطرح شد و حتی کفاشیان هم این ماجرا را تایید کرد اما به هر ترتیب نداشتن کارنامه مناسب مارادونا باعث شد تا قیدش را بزنند وگرنه همه کار انجام شده بود. 

دیروز اما خبر حضور زین‌الدین زیدان در تهران، محافل ورزشی را تحت تاثیر قرار داد. زیزو بازیکن افسانه‌ای الجزایری‌الاصل قرار است به ایران بیاید و در نمایشگاه فوتبال تهران شرکت کند. البته برای آمدن لوتار ماتئوس کاپیتان سابق تیم ملی آلمان هم برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است. زیزوی مسلمان که در ایران محبوبیتی چشمگیر دارد حضورش سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد. 

البته سال گذشته جرزینیو برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی به تهران آمد که زیاد مورد توجه واقع نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
0
1
پیشرفت راهش آموزش است و آموزش بدون ارتباط حاصل نمی‌شود دوره سر در برف کردن تمام شده و اینکه محمود احمدی‌نژاد به این نتیجه رسیده که انتقال تکنولولوزی نیازمند آموزش توسط افراد کاربلد است جای شکر دارد و گرنه با قلعه‌نوعی و دایی و چند نفر ... کار به جایی نمی رسد امثال این افراد سالها باید شاگردی کنند تا در حد سرمربی‌گری تیم ملی باشند و اینکه هر کسی در کشور ما به مقامی که لیاقت ان را ندارد می‌رسد یکی دیگر از نقاط ضعف کشور ماست که باید برطرف شود وگرنه حالا کره جنوبی بعد از سالها استفاده از مربیان هلندی انتقال دانش فنی از مربیان خودش که حالا کار بلد شده‌اند استفاده می کند وکسی هم ایرادی ندارد و خوب هم نتیجه می گیرد وگرنه با لات بازی مثل ... و ... کردن بدون کار بلدی استفاده از افر اد داخلی بیشتر آبروی ایران را و ایرانی را می‌برد باعث دلسردی و عدم اعتماد به نفس ملت می شود و فقط ...عده ای ر اچرب می‌کند و فایده‌ای ندارد وگرنه کسی مخالف استفاده از ایرانی نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین