کد خبر: ۱۲۵۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲

نشست تخصصی «اخلاق کار در ایران» برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نشست تخصصی با عنوان «اخلاق کار در ایران» 5 اردیبهشت‌ماه در مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار می‌شود. 

به گزاش آفتاب، با توجه به جایگاه پراهمیت اخلاق کار در توسعه و تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانات نوروزی سال‌های ٨٩ و ٩٠ در تبیین اهمیت کار و جهاد اقتصادی و نظر به نتایج مطالعات متعدد در حوزه اخلاق کار و بهره‌وری نیروی انسانی در کشور، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای مأموریت‌های خود مبنی بر انجام پژوهش‌های راهبردی و ضروری و ارائه آن به مراجع تصمیم‌گیری کشور و به‌منظور انعکاس نتایج مطالعات اخیر پژوهشگران خود در حوزه اخلاق و اقتصاد، میزگردی تخصصی به بررسی موضوع «اخلاق کار در ایران و راهکارهای ارتقاء آن» خواهد پرداخت. 

محورهای نشست تخصصی که توسط معاونت پژوهش‌های اقتصادی این مرکز برگزار می‌شود، شامل؛ 

1- یافته‌های پژوهش اخلاق کار در بین مردان 35 تا 64 ساله شهر تهران 
2- فراتحلیل مطالعات اخلاق کار در ایران 

خواهد بود و در آن علاوه بر پژوهشگران مرکز تحقیقات استراتژیک، دیگر صاحب‌نظران از جمله آقای دکتر سعید معیدفر؛ عضو محترم هیأت علمی گروه جامعه‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، سخنرانی خواهند کرد.
همچنین معاونت پژوهش‌های اقتصادی برای استفاده از نظرات نخبگان کشور در این حوزه، اعلام آمادگی کرده‌است و صاحب‌نظران و متخصصان نیز می‌توانند با حضور در این جلسه، برای افزودن بر غنای علمی مباحث آن مشارکت نمایند. 

قابل ذکر است که این نشست از ساعت 16 تا 18 روز دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به نشانی انتهای خیابان پاسداران- روبه‌روی ضلع جنوبی پارک نیاوران- شماره 840 برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین