کد خبر: ۱۲۷۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۳
با رد هرگونه ائتلافی و نزدیکی با گروه‌های اصول‌گرا؛

شکوری‌راد: برای اصلاح‌طلبان هیچ فرقی بین گروه‌های اصول‌گرا وجود ندارد

اصلاح‌طلبان تصمیمی برای انتخابات پیش رو نگرفتند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی شکوری‌راد با رد هرگونه ائتلافی و نزدیکی با گروه‌های اصول‌گرا می‌گوید: اصلاح‌طلبان در حال حاضر تصمیمی برای انتخابات پیش رو نگرفتند که حال بخواهند با کسی و گروهی ائتلاف کنند و در مجموع نیز برای اصلاح‌طلبان هیچ فرقی بین گروه‌های اصول‌گرا وجود ندارد.

به گزارش آفتاب به نقل از شرق، در روزهای اخیر یک جریان در دولت از سوی برخی از منتقدان آن «جریان انحرافی» نام گرفته و رهبر این جریان انحرافی نیز گاه به اختصار و گاه به صورت کامل از سوی خبرگزاری‌های منتقد معرفی می‌شود.

اما این جریان روی دیگری نیز دارد و فقط به جریان انحرافی ختم نمی‌شود. در هفته اخیر بعضی از سایت‌های وابسته به جناح ‌اصول‌گرا خبر از نزدیکی و ائتلاف اصلاح‌طلبان با این جریان انحرافی دادند و اعلام کردند که اصلاح‌طلبان کنار گذاشته شده از قدرت از این موقعیت و شکاف بین اصول‌گرایان دارند استفاده می‌کنند و می‌خواهند که مجددا به قدرت بازگردند. اما چهره‌های جریان اصلاح‌طلبی این ادعاها را قبول ندارند و قویا چنین نزدیکی یا ائتلافی را رد می‌کنند.

علی شکوری‌راد با رد چنین اظهاراتی در گفت‌وگو با شرق خاطرنشان می‌کند: «اخیرا یکی از خبرگزاری‌های جناح مقابل نیز خبر از حضور اصلاح‌طلبان در مراسم ختم یکی از نزدیکان مشایی را داده بود؛ در حالی‌که در آن مراسم اصلاح‌طلبان به دلیل فوت پدر خانم آقای عرب سرخی در آن مراسم حضور داشتند، حال آقای امیری‌فر که از نزدیکان دولت و مشایی است نیز به دلیل آنکه باجناق عرب سرخی هست در مراسم حضور داشت.»

شکوری‌راد تاکید می‌کند: «اکنون نیز آنها برای آنکه مسایل داخلی خود را تحت‌الشعاع قرار دهند حرف‌ها و ادعاهایی را مطرح می‌کنند که مشخص است و واقعیت ندارد. اصلاح‌طلبان در حال حاضر تصمیمی برای انتخابات پیش رو نگرفتند که حال بخواهند با کسی و گروهی ائتلاف کنند و در مجموع نیز برای اصلاح‌طلبان هیچ فرقی بین گروه‌های اصولگرا وجود ندارد.» او در این ارتباط که اظهارات این‌چنینی چه تاثیری می‌تواند بر جریان‌های اصلاح‌طلبی داشته باشد می‌گوید: «این ادعاها اعتباری ندارد و با طرح این موضوع تغییری در باورهای اصلاح‌طلبی به وجود نمی‌آید. این اظهارات فقط برای خودشان مصرف دارد.»

این فعال اصلاح‌طلب خاطرنشان می‌کند که جریان‌های دیگری نیز در این سال‌ها بودند که با همین شگردهای تبلیغاتی توانسته‌اند، نیروهای خود را حفظ کرده و آنها را توجیه کنند.

او تاکید می‌کند که جریان‌های اصلاح‌طلبی به هیچ عنوان وارد این اختلافات نمی‌شوند و فقط نظاره‌گر این جریان هستند و ترجیح می‌دهند که نظاره‌گر این اتفاقات باشند. تا به سود یک جریان تلقی نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین