کد خبر: ۱۲۹۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۴

سایت جریان انحرافی: موی گندیده احمدی‌نژاد را به صد ... نمی‌دهیم!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی از سایت‌های اصلی منتسب به جریان انحرافی دولت در مطلبی که روز سه‌شنبه منتشر کرده با توهینی بی‌سابقه به آیت‌الله مصباح یزدی به حمایت از احمدی‌نژاد پرداخت.

به گزارش آفتاب، این سایت که در یک ماه گذشته و با هدف اثرگذاری بر فضای سیاسی کشور راه‌اندازی شده ولی به سرعت فیلتر و از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است، با «جریان تمامیت‌خواه» نامیدن مخالفان این جریان، مدعی شد که این جریان به گفته این سایت "تمامیت‌خواه" «درصدد برآمده است که حامیان واقعی دولت را در دو راهی انتخاب بین احمدی نژاد و برخی چهره ها قرار دهد»!
 
این سایت‌ در همین زمینه به نقل از فردی که او را "یک منبع آگاه" مدعی شد: «تمامیت‌خواهان که از اقدامات قاطع دکتر احمدی نژاد در مبارزه با تحمیل‌گران به تنگ آمده‌اند، در جدید ترین سناریوی خود قصد دارند به بهانه حمایت از برخی چهره‌ها همانند یکی از روحانیون و یکی از وزرا، پایگاه مردمی دولت را تضعیف کنند».
 
این سایت در ادامه این مطلب به ذکر آدرس دقیق‌تری از این دو نفر پرداخته و از آن‌ها با عنوان «مص..» و «مص..» نام برده و به نقل از منبع آگاهِ نام‌برده و با ادبیاتی توهین‌آمیز تأکید کرده است: «ما یک موی گندیده دکتر احمدی‌نژاد را به صد «مص..» و «مص..» نمی دهیم». 

با توجه به موارد فوق به نظر می‌رسد که منظور این سایت از "یکی از روحانیون و یکی از وزرا"، آیت‌الله مصباح و حجت‌الاسلام مصلحی باشد.
 
منبع آگاه سایت حامی جریان انحرافی در ادامه به فعالان سیاسی توصیه کرده است که: «از فرو افتادن به بازی تمامیت‌خواهان و تحمیل‌گران بپرهیزند، چرا که حامیان واقعی دولت پابرهنگان و مردم عادی مستضعف از هر قشر و با هر عقیده سیاسی هستند که به دنبال عدالت‌اند و این قبیل توطئه‌های «مص و مصی» تاثیری در این پایگاه مردمی نخواهد داشت»!
 
وی تاکید کرده است: «تحمیل‌گران و سهم‌خواهان با طراحی این توطئه‌ها صرفا درصدد تنش آفرینی در کشور هستند تا به هنگام پاسخ به این تنش آفرینی‌ها، دولت را بحران سازی متهم کنند». 

منبع آگاه فوق در پایان افزوده است: «در مقطع فعلی، همانگونه که دکتر احمدی‌نژاد صلاح دانسته‌اند، بهترین راهکار و پاسخ به این توطئه‌ها، سکوت وحدت بخش است»!

این سایت مشخص نکرده که با وجود اعتقاد به سکوت وحدت‌بخش چرا با انتشار چنین مطالبی سکوت خود را می‌شکند!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
0
اوه، یعنی‌ اعتراف کردند که احمدی‌نژاد موی گندیده دارد! :))
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین