کد خبر: ۱۳۲۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۱

تمرین 400 جودوکار بلاتکلیف در پارک!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با حکم محرومیت شش ماه امیر قمی یکی از سازنده ترین مربیان کشور، پایگاه جودو شهرری با حضور 400 جودوکار روز شنبه تعطیل شد. 

روز شنبه از سوی اداره تربیت بدنی شهرری، پایگاه قهرمانی جودو این شهر به دلیل آنچه محرومیت شش ماه مربی این پایگاه عنوان شد، تعطیل شد تا 400 جودوکاری که در این کلاس مشغول آموزش این رشته المپیکی بودند در میانه فصل تابستان در بلاتکلیفی قرار بگیرند.

در همین رابطه "رسته" رئیس تربیت بدنی شهرری گفت: مکانی که در اختیار این مربی قرار داشت مشکل حقوقی داشت و چند بار اعلام کردیم که نسبت به تخلیه آن اقدام کند ولی در نهایت مجبور به این کار شدیم.

وی در مورد اینکه سالن مقدم متعلق به تربیت بدنی است و مشکل حقوقی آن در چه رابطه ای است گفت: از سوی مدیریت سابق تربیت بدنی شهرری این مکان به امیر قمی به عنوان پایگاه قهرمانی واگذار شده بود ولی به دلیل همین مشکل حقوقی مجبور به تعطیلی آن شدیم.

رئیس تربیت بدنی شهرری در مورد وضعیت 400 جودوکار حاضر دراین کلاس گفت: وقتی از خود مربی آمار می‌خواستیم عددی بین 100 تا 200 اعلام می‌شد، حالا که تعطیل شده، این آمار به 400 جودوکار افزایش پیدا کرده است. به هر حال برای آنها فکری خواهیم کرد.

رسته در پایان گفت: اگر این جودوکاران بخواهند با امیر قمی کار کنند که وضعیت به همین منوال است چرا که طی نامه فدراسیون وی محروم است، ولی اگر بخواهند با مربی دیگری کار کنند برای آنها شرایط مناسبی فراهم خواهیم کرد.

از سوی دیگر علیرضا امینی رئیس فدراسیون جودو در مورد محرومیت امیر قمی گفت: این مربی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون شش ماه محروم شده که می‌‌تواند اعتراض کند.

در همین رابطه خبرنگار مهر با مربی محروم پایگاه قهرمانی شهرری نیز تماس گرفت. امیر قمی گفت: تاکنون از شهرری جودوکاران زیادی تحویل تیم ملی داده شده است که نیازی به نام بردن نیست چرا که همه آنها را می‌شناسند.

وی افزود: اکنون با این 400 جودوکار در فضای باز و در پارک تمرین می‌کنم تا بالاخره یکی به حرف ما گوش کند. چرا باید با این همه علاقمند مکانی برای تمرین نداشته باشیم. من 60 میلیون تومان از جیبم برای سروسامان دادن به آن مکان هزینه کردم.

قمی در مورد حکم محرومیت خود گفت: فدراسیونی‌ها نمی‌خواهند من کار کنم. سه هفته قبل در حضور چند پیشکسوت فدراسیون اعتراض خود را به رای کمیته انضباطی اعلام کردم ولی ترتیب‌اثر داده نشد تا این کلاس تعطیل شود. البته فکر می‌کنم دلیل اصلی این تعطیلی مصاحبه‌ها و انتقادات من از فدراسیون باشد.

به هر حال اختلاف بین فدراسیون و این مربی سازنده باعث شده تا تعداد زیادی از علاقمندان و نوجوانان با آتیه آن هم در فصلی که بیشتر باید به فکر پرکردن اوغات فراغت آنها باشیم در بلاتکلیفی بسر ببرند و بهتر آن است تا وضعیت تمرین این نفرات هر چه زودتر مشخص شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین