کد خبر: ۱۳۴۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۶

علم‌الهدی: آیت‌الله مصباح شخصاً جبهه پایداری را تاسیس کرده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه مشهد مقدس با انتقاد از همجمه‌ برخی گروه‌ها به جبهه پایداری، گفت: جبهه پایداری برای وحدت اصول‌گرایان تاسیس شده است.

آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از هجمه‌ برخی گروه‌ها به جبهه پایداری گفت: افراد نباید به خودشان اجازه بدهند و جبهه پایداری را متهم به ارتباط با جریان انحرافی کنند چراکه این جبهه را آیت‌الله مصباح یزدی به عنوان کسی که بیشترین روشنگری را عیله جریان انحرافی انجام داده، تاسیس کرده‌ است.

وی با بیان اینکه از مواضع جبهه پایداری حمایت می‌کند، اظهار داشت: جبهه پایداری مورد حمایت امت حزب‌الله است و بنده نیز از این جبهه حمایت می‌کنم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اتهام ارتباط جریان انحرافی با جبهه پایداری دروغ محض است، گفت: وقتی شخصیتی همچون حضرت آیت‌الله مصباح یزدی جبهه‌ای را شخصأ تاسیس می‌کنند، افراد باید در اظهارنظرهای خود نسبت به این جبهه دقت کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: آیت‌الله مصباح‌یزدی وقتی در راس یک جبهه‌ قرار می‌گیرد، می‌توان گفت که لازم است مواضع و رویکرد آن جبهه مورد حمایت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری برای وحدت اصول‌گرایان تأسیس شده و تلاش می‌کند وحدت اصول‌گرایان را محقق کند، از دلسوزانی که خود را در جبهه اصولگرایی تعریف می‌کنند، خواست نسبت به نظرات اعضای این جبهه بیشتر توجه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین