کد خبر: ۱۳۴۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰

درخواست مهدوی‌كنی و يزدی از جبهه پايداری برای شرکت در نشست آينده گروه 8+7

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آيت‌الله مهدوی‌كنی و آيت‌الله يزدی از اعضای جبهه پايداری دعوت كردند كه در نشست آينده گروه 8+7 شركت كنند.

حجت‌ الاسلام سالک با بيان اين‌كه جلسه‌ شورای مركزی جامعه روحانيت مبارز به رياست آيت‌الله مهدوی‌كنی و با حضور اكثريت اعضا برگزار شد، افزود: در اين جلسه به مانند گذشته اخبار و مسائل روز در عرصه‌ی داخلی و خارجی مورد تحليل قرار گرفت و بعد از آن چند موضوع در مورد انتخابات مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: متاسفانه مصاحبه‌های برخی از افراد خودی در جهت شكسته شدن وحدت اصول‌گرايان است و اين مقدمه‌ای شد كه جامعه روحانيت نسبت به اين موضوع بحث مفصلی را انجام دهد.

سخنگوی جامعه روحانيت مبارز با تاكيد بر اين‌كه منشور اصول‌گرايان يک مبنای كاربردی در راستای وحدت اصول‌گرايان است، خاطرنشان كرد: بر اين اساس تاكيد شد كه منشور اصول‌گرايی بيش از گذشته برای جامعه اصول‌گرايی و علاقه‌مندان به آن تبيين شود.

وی با اشاره به 12 بند منشور اصول‌گرايی گفت: با توجه به شرايط زمانی و مكانی و هجمه‌ استكبار برای ايجاد اختلاف و تفرقه و تلاش آنها جهت بهره‌برداری از اين اختلافات، ضرورت حفظ وحدت اصول‌گرايان بيش از گذشته است.

وی با اشاره به مكانيزم 8+7 اصول‌گرايان برای رسيدن به وحدت گفت: تا كنون اين گروه 7 جلسه برگزار كرده است و كار با سرعت در اين زمينه پيش می‌رود.

وی در ادامه به موضوع جبهه‌ پايداری انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: اين جبهه از شخصيت‌های بزرگي تشكيل شده و ما آنها را عضو جريان اصول‌گرا می‌دانيم و جدا تلقی نمی‌كنيم و مسائلی كه در اين رابطه مطرح است، در اين نشست‌ها قابل بحث است.

سالک افزود: آيت‌الله مهدوی‌كنی و آيت‌الله يزدی از اعضای جبهه پايداری درخواست كردند كه در نشست 8+7 شركت كرده تا با اين حضور به سوءاستفاده‌هايی كه در اين مورد انجام می‌شود، پايان داده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین