کد خبر: ۱۵۰۳۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۷

پورغلامی: تلویزیون حرف هایم را پخش کند تا احمدی‌نژاد ببیند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی ملوان انزلی با اشاره به مشکلات مالی بازیکنان این تیم و عدم حمایت منطقه آزاد گفت: ملوان باشگاه بزرگی است و رئیس‌جمهور حودش را با این شرایط جای ما بگذارد. 

فرهاد پورغلامی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال گفت: نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما روی پاس‌های اشتباه خودمان حریف صاحب توپ می‌شد و روی ضد حملات خطر ایجاد می‌کرد.

وی ادامه داد: ارتفاع از سطح دریا در نیمه اول بازیکنان ما را اذیت کرد اما در نیمه دوم بازی جذابی را به نمایش گذاشتیم. استقلال خوش شانس بود و پیروزی‌اش را مدیون رحمتی است.

پورغلامی تصریح کرد: وقتی استقلال را در انزلی بردیم حرف و حدیث‌های زیادی برای ما درست کردند اما امروز در زمین خوب آزادی قابلیت‌های فنی خودمان را نشان دادیم. حق ما باخت نبود و حتی می‌توانستیم پیروز شویم. به مظلومی تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید بازیکنان ملوان تحت تأثیر نام حریف قرار گرفته بودند گفت: با این نظر مخالفم. در نیمه اول به خاطر ارتفاع از سطح دریا نتوانستیم خوب بازی کنیم و بازیکنان از نظر تنفسی دچار مشکل شدند. هر چه گذشت بهتر شدیم و در نیمه دوم بهتر بازی کردیم اما متأسفانه از فاصله ۴-۳ متری نتوانستیم توپ‌هایمان را گل کنیم. رحمتی یکی از بهترین روزهایش را پشت سر گذاشت. فوتبال همین است و وقتی شایسته پیروزی هستی نمی‌توانی صاحب آن شوی.

پورغلامی در پاسخ به این سؤال که در کنفرانس خبری قبل از بازی گفته بود پس از این دیدار درباره مشکلات مالی صحبت خواهد کرد اظهار داشت: رئیس جمهور چند سال قبل که به انزلی آمد مصوب کرد که ۸۰ درصد از هزینه‌های باشگاه را منطقه آزاد انزلی تقبل کند. ملوان باشگاهی با ۵۰ سال قدمت است که منطقه آزاد هم قبول کرد اما در میانه فصل گفتند که قادر به ادامه حمایت از تیم نیستند.

سرمربی ملوان تصریح کرد: تنها ۵ درصد از قراردادهای این فصل را دریافت کرده‌ایم و ۳۵ درصد از فصل قبل را گرفته‌ایم. از آقای احمدی‌نژاد می‌خواهم به حرف‌های من توجه کند و از مسئولان اخبار ۲۰:۳۰ می‌خواهم که صحبت‌های من را کامل پخش کند چون احمدی نژاد گفته است این بخش خبری را نگاه می‌کند.

وی ادامه داد: سال مالی منطقه آزاد از ابتدای سال تا پایان آن است اما فصل ورزشی ما با شروع و پایان سال فرق دارد. منطقه آزاد با بازیکنان برای یک فصل قرارداد بسته نه یک سال که با این وجود به مشکل خوردیم. احمدی نژاد خودش را جای ما بگذارد، ما شرمنده بازیکنان هستیم.

پورغلامی افزود: شب عید باشگاه یک ریال به ما پول نداد. حتی برای سفر به تهران باشگاه پولی به ما نداد و توسط دوستان اسپانسر پیدا کردیم و با کمک آنها از هتل ترخیص شدیم. از امانی تشکر می‌کنم که اسپانسر گرفت تا بدهی هتل را بدهیم.

سرمربی ملوان با اشاره به اینکه این تیم بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده است گفت: ملوان باشگاه بزرگی است و رئیس جمهور باید بیشتر به ما توجه کند. زمانی که مصوبه تصویب شد شور و نشاط مردم در انزلی زیاد و باعث دلگرمی آنها شد. منطقه آزاد درآمد خوبی در انزلی دارد و از آنها می‌خواهم بخشی از پولی را که در انزلی بدست می‌‌آورند برای این تیم هزینه کند.

پورغلامی خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواهم سر تمرین بروم مرگم را از خدا می‌خواهم. چون اگر بازیکنان به من بگویند پول، نمی‌دانم چه جوابی به آنها بدهم. وضعیت ما مبهم است و نمی‌دانم چه ارگانی باید ما را حمایت مالی کند.

وی در پاسخ به این سؤال که با وجود مشکلات مالی صحبت‌هایی در مورد بازگشت نوری و زارع به ملوان شده است گفت: می‌بینید که دستمان بالا است. بازیکنان سابق دوست دارند برگردند اما وقتی در این فصل فقط ۵درصد گرفته‌ایم چطور ممکن است؟

به گزارش فارس، سرمربی ملوان گفت: خوشحالم که هنوز در ملوان تعصب به پیراهن وجود دارد و تا به حال هم راجع به مشکلات مالی نه من و نه بازیکنان در هیچ رسانه‌ای صحبت نکردیم اما مشکلات تا جایی قابل تحمل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین