کد خبر: ۱۵۱۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۵
آغاز هفته بيست و نهم ليگ برتر

توقف تراكتورسازی، پيروزی راه‌آهن و شكست فولاد و مس

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: تيم فوتبال تراكتورسازي مقابل فجرسپاسي متوقف شد. 

هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 17 عصر امروز (جمعه) با برگزاري 3 ديدار همزمان آغاز شد كه در مهم‌ترين آنها تراكتورسازي در خانه مقابل فجرسپاسي متوقف شد. 

شاگردان امير قلعه‌نويي كه تا پيش از اين ديدار با 52 امتياز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در رده دوم جدول قرار داشتند، در ورزشگاه يادگار امام تبريز كه بيش از 60 هزار تماشاگر را در خود مي‌ديد به مصاف فجرسپاسي رفتند و در پايان مقابل اين تيم متوقف شدند تا فرصتي خوب براي كم كردن فاصله خود در صدر جدول را از دست بدهند. 

اما در ديگر بازي مهم امروز، مصاف دو تيم پايين جدولي راه‌آهن و مس كرمان كه براي فرار از خطر سقوط تلاش مي‌كنند در نهايت با برتري دو بر صفر شاگردان دايي خاتمه يافت. 

گل‌هاي راه آهن را در اين بازي پربرخورد كه سه اخراجي داشت، مجتبي شيري(68) و حسين حجازي‌پور (70) به ثمر رساندند. در اين ديدار احمد حسن‌زاده(57) و عادل كلاه‌كج (72) از زمين بازي اخراج شدند تا مس در بيست دقيقه پاياني نه نفره به بازي ادامه دهد. حسين كاظمي (72) هم بازيكن اخراجي ميزبان در اين بازي بود. 

راه آهن با سه امتياز اين بازي خانگي 32 امتيازي شد تا با مس هم امتياز شود اما به دليل تفاضل گل بهتر نسبت به تيم كرماني بالاتر از اين تيم در رده چهاردهم قرار گرفت. 

در اهواز نيز فولاد ميزبان سايپا بود كه در پايان با نتيجه دو بر يك مغلوب حريف خود شد. گل به خودي بازيكن فولاد (55) و علي زينالي (60) گل‌هاي سايپا در اين بازي بود. تك گل فولاد را هم كاوه رضايي(81) به ثمر رساند. 

به گزارش ایسنا، سايپا با اين پيروزي 37 امتيازي شد و به رده نهم جدول صعود كرد. فولاد هم با 39 امتياز در رده هفتم باقي ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین