کد خبر: ۱۵۱۳۹۰
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۰

شکست تلخ پرسپولیس و تلفات سنگین دنیزلی/ توهین تماشاگران پرسپولیس به داور و نیمه‌تمام ماندن بازی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی خانگی برابر داماش موقعیتش در جدول رده بندی را بهبود ببخشد، نه تنها سه امتیاز این دیدار را از دست بلکه مصطفی دنیزلی چند بازیکن اصلی خود را برای دیدار برابر سپاهان از دست داد.

آخرین دیدار از هفته بیست و نهم یازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 19 امروز یکشنبه بین تیم های پرسپولیس و داماش گیلان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان شاگردان دنیزلی با نتیجه یک بر 2 مغلوب مهمان شمالی خود شدند.

در این دیدار که به قضاوت محمود رفیعی و در حضور نزدیک به 20 هزار تماشاگر برگزار شد علی کریمی در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی تنها گل سرخپوشان در نیمه اول را وارد دروازه تیم داماش کرد. این پنالتی در صحنه ای مشکوک گرفته شد.

در نیمه دوم داماش عملکرد بهتری داشت و موفق شد در دقیقه 68 توسط افشین چاووشی گل تساوی را به ثمر برساند. بعد از این گل مازیار زارع در دقیقه 77 با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا کار پرسپولیس سخت شود.

این پایان روز تلخ پرسپولیس نبود و شاگردان مهدی تارتار در دقیقه 84 گل دوم را توسط محمدرضا مهدوی به ثمر رساندند تا در آستانه یک پیروزی شیرین قرار داشته باشند.

در دقیقه 84 کار برای پرسپولیس سخت تر شد چرا که محمد نصرتی به دلیل خطا روی مهاجم داماش در موقعیت تک به تک با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

علاوه بر مازیار زارع و محمد نصرتی که به دلیل اخراج نمی توانند در دیدار روز پنجشنبه هفته جاری برابر سپاهان به میدان بروند، غلامرضا رضایی نیز به دلیل گرفتن کارت زرد در این دیدار سه اخطاره شد تا بازی با سپاهان را از دست بدهد.

در دقایق پایانی این دیدار به دلیل فحاشی و توهین شدید هواداران پرسپولیس به محمود رفیعی داور این دیدار، بازی برای دقایقی متوقف شد و در حالی که همه منتظر بودند تا رفیعی تکلیف بازی را مشخص کند او راهی رختکن شد تا بازی نیمه تمام رها شود.

این دیدار به دلیل اینکه رفیعی سوت پایان آن را به صدا در نیاورد نیمه کاره رها شد و باید کمیته انضباطی به آن رسیدگی کند.

حاشیه‌های پرسپولیس- داماش
توهین تماشاگران پرسپولیس به داور و نیمه تمام ماندن بازی

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در حالی به پایان رسید که داور این بازی در نخستین دقیقه وقت اضافه به علت فحاشی هواداران پرسپولیس، مسابقه را متوقف کرد.

حاشیه‌های این دیدار را در زیر می خوانیم:

* در اوایل نیمه نخست این دیدار اشتباهات مدافعان تیم پرسپولیس باعث عصبانیت شدید مصطفی دنیزلی سرمربی این تیم شد که این مربی با خروج از محوطه خود به کنار خط آمد و فریادهای بلندی سر مدافعان تیمش کشید.

* یک جانباز با پیراهن و پرچم قرمز به همراه ویلچر یک دور در ورزشگاه آزادی زد که که با تشویق هواداران همراه شد.

* در دقیقه 62 و در هنگام تعویض رضا نورمحمدی به دلیل مصدومیت داور چهارم این بازی تذکری به دنیزلی و زادمهر داد که این مسئله باعث جر و بحث میان وی با سرمربی و سرپرست پرسپولیش شد. گفتگوهای آنها برای دقایقی ادامه داشت که در نهایت ناظر بازی به سمت نیمکت پرسپولیس آمد و از دنیزلی و زادمهر خواست روی نیمکت تیم خود بنشینند.

* باتیستا بازیکن خارجی تیم داماش با تصمیم مهدی تارتار در دقیقه 64 جایش را به افشین چاووشی داد که این بازیکن از تعویضش ناراضی بود و از از رفتن به سمت چاووشی خودداری کرد و خودش با ناراحتی روی نیمکت نشست.

* مشوقین باشگاه پرسپولیس در روبروی جایگاه در واکنش به شعارهای هواداران تیم داماش علیه مازیار زارع، هواداران این تیم را وادار به سر دادن شعارهای غیر اخلاقی می کردند.

* در دقیقه 67 خطای بی مورد مازیار زارع روی بازیکن تیم داماش عصبانیت علی کریمی را به همراه داشت که کاپیتان پرسپولیس با صدای بلند از این بازیکن خواست با آرامش بازی را ادامه دهد.

* بعد از به ثمر رسیدن گل دوم تیم داماش هواداران پرسپولیس برای دقایقی علیه معمارزاده شعار داده و خواستار جدایی این دروازه بان از پرسپولیس شدند.

* در دقایق پایانی و با اخراج نصرتی هواداران عصبانی پرسپولیس شعارهای غیراخلاقی مختلفی را علیه داور سر دادند.

* در نخستین دقیقه وقت های اضافه هواداران پرسپولیس به شدت علیه داور بازی شعار دادند که این مسئله باعث شد رفیعی بازی را متوقف کند و حتی درخواست علی کریمی از هواداران برای پایان دادن به شعارها فایده ای نداشت و پرسپولیسی پس این اقدام داور بر شدت شعارهای خود افزودند و بعد از یکی دو دقیقه آنها به تشویق علی کریمی پرداختند.

* در حالی که ثانیه های کمی به پایان این دیدار باقی مانده بود، محمود رفیعی بدون آنکه سوت پایان بازی را بزند راهی رختکن شد تا بازی نیمه تمام رها شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
0
0
خوب
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین