کد خبر: ۱۵۱۹۷۲
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۴
پایان هفته سی ام با شکست سنگین صبا

استقلال به یک امتیازی سپاهان رسید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر صبای قم به یک امتیازی سپاهان در صدر جدول رسید.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار هفته سی ام رقابتهای لیگ برتر امشب دو تیم استقلال و صبای قم به مصاف هم رفتند که در پایان آبی پوشان تهرانی با پیروزی پر گل برابر صبا به یک امتیازی سپاهان رسیدند.

استقلال این دیدار را با پیروزی سه بر صفر به پایان رساند. پژمان منتظری در دقیقه 16، یرکوویچ در دقیقه 26 و میثم حسینی در دقیقه 42 گلهای استقلال را در این بازی به ثمر رساندند.
در نیمه دوم با وجود اینکه استقلال سه بر صفر از صبا پیش بود اما باز هم برای به ثمر رساندن گلهای بیشتر حملات پر دامنه ای را روی دروازه صبا تدارک دید اما این حملات نتیجه نداد. صبا هم که با توجه به توقف خانگی نفت انگیزه های زیادی برای پیروزی در این دیدار داشت بر خلاف بازیهای قبلی عملکرد خوبی ارائه نداد اما بدشانسی هم در چند موقعیت به ضرر صبا بود به طوری که در سه صحنه توپ بازیکنان صبا به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.

با این پیروزی استقلال 58 امتیازی شد و به فاصله یک امتیازی سپاهان رسید. در حال حاضر سپاهان، استقلال و تراکتورسازی به ترتیب با 59، 58 و 56 امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند.

امروز هفت دیدار دیگر هم در چارچوب هفته سی ام برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم مس سرچشمه در گیلان با نتیجه دو بر یک به داماش باخت تا با 19 امتیاز سقوطش به دسته یک قطعی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین