کد خبر: ۱۵۳۸۱۰
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۴

كرانچار: هيچ‌كس نمی‌تواند قهرمانی را از ما بگيرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: من شيريني اين برد را احساس ميكنم، چرا كه ما را به قهرماني نزديك‌تر كرد. 

زلاتكو كرانچار در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي سپاهان و شاهين بوشهر اظهار كرد: ما امروز با تيمي بازي كرديم كه براي ماندن در ليگ برتر تلاش مي‌كرد. واقعا تيم من از كيفيت بالايي برخوردار بود كه توانست در مقابل اين تيم كه انتحاري بازي مي‌كرد پيروز شود.

وي افزود: ما در دو بازي باقي‌مانده كه در مقابل ذوب آهن و مس سرچشمه داريم بايد بسيار هوشيار باشيم و من از هواداران تيم خود مي‌خواهم كه از ما به طور كامل حمايت كنند و اين را همه بدانند كه اجازه نمي‌دهيم اين قهرماني را از سپاهان بگيرند.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان تصريح كرد: ما بازيكنان زيادي داريم كه از كيفيت بالايي برخوردارند. تا امروز مهدي كريميان مصدوميت كوچكي داشت و براي همين او را در نيمه‌ي دوم به بازي آورديم كه يك گل نيز به ثمر رساند.

كرانچار افزود: ما امروز لياقت اين برد را داشتيم و نتيجه‌اي كه گرفتيم كاملا عادلانه بود.

وي درباره نتيجه به دست آمده در بازي تيم‌هاي پرسپوليس و تراكتورسازي گفت: من مطمئن هستم كه اين نتيجه‌ي به دست آمده كاملا طبيعي است؛ چرا كه تراكتورسازي سعي مي‌كند تمام بازي‌هايش را ببرد و پرسپوليس نيز كه در رده‌ي نهم جدول قرار دارد از لحاظ روحي تيم آشفته‌اي است و به همين دليل چهار گل از تراكتورسازي دريافت كرده است.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان خاطرنشان كرد: ما تا به امروز زير فشار زيادي قرار نداشتيم اما امروز اين بازي فشار زيادي به ما وارد كرد. به بازيكنان خود افتخار مي‌كنم كه با شرف بازي مي‌كنند و ما نيز 9 امتياز فاصله با تيم‌هاي استقلال و ديگر تيم‌ها داشتيم. بازيكنان ما نشان دادند كه با كيفيت بالا مي‌توانند هر نتيجه‌ي غيرممكني را ممكن سازند.

كرانچار درباره ضربه‌ي پنالتي كه اميد ابراهيمي از دست داد، گفت: مسووليت سنگيني براي اميد بود كه اين پنالتي را به ثمر برساند، اما مي‌دانيم كه اين پنالتي مساله‌ي صد در صدي نيست كه هميشه تبديل به گل شود و همان‌طور كه شاهد بوديم در بازي رئال و بايرن نيز كاكا پنالتي را خراب كرد. بازيكنان ما به طور حتم با انگيزه بازي مي‌كردند و من به آنها افتخار مي‌كنم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين فشاري كه روي شما بود به خاطر نتيجه‌ي به دست آمده در بازي پرسپوليس و تراكتور بود يا خير؟ اظهار كرد: اصلا اين مساله را قبول ندارم. ما بايد اين بازي را مي‌برديم و اصلا به نتيجه‌ بازي تراكتورسازي فكر نمي‌كرديم. مطمئن باشيد راهي كه مي‌رويم به سمت قهرماني است.

به گزارش ایسنا، سرمربي تيم فوتبال سپاهان تصريح كرد: مساله‌ي روحي و رواني خيلي امر مهمي است و از نظر رواني تيم ما در شرايط مطلوب قرار دارد. ما فوتبالي نفوذي را ارايه مي‌كنيم و حسن كار ما در اين است كه 18 بازيكن آماده داريم. الان شرايطي كه تيم دارد خوب است و همان‌طور كه همه مي‌دانند كيفيت تيم سپاهان روز به روز بهتر مي‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین