کد خبر: ۱۵۴۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۸

آقاي خاص، زيدان را نمي‌خواهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خوزه مورينيو که چندي پيش زين الدين زيدان را به رئال مادريد آورد و خواستار فعاليت او در پست مدير ورزشي اين تيم شد، اکنون ديگر علاقه‌اي به نگه داشتن وي ندارد.

اسطوره فرانسوي و پيشين باشگاه رئال مادريد 3 سال پيش و با بازگشت فلورنتينو پرز به جمع لس بلانکو، به عنوان مشاور وي مشغول فعاليت شد. زماني که خوره مورينيو در مي 2010 هدايت رئال را به عهده گرفت، از پرز خواست زيدان در سمت مدير ورزشي به کار خود ادامه دهد ولي اکنون همه چيز به شکل ديگري رقم خورده است.

زيدان در ابتداي اين فصل به عنوان مدير ورزشي در رئال مشغول به کار شد ولي عملکرد او به شکلي نبوده که مورينيو را راضي کند.

خوزه رامون دلا مورنا که يکي از روزنامه نگاران پر آوازه در اسپانيا است در مورد اين موضوع به راديو محلي مادريد گفت: گفته مي‌شود زيدان در رئال کار خاصي انجام نمي‌دهد و در هيچ زمينه‌اي پيشنهادي ارائه نمي‌کند. مورينيو کسي را مي‌خواهد که در برابر عملکرد بد داوران اعتراض کند. او يکي بدتر از خودش را مي‌خواهد!

آقاي خاص به خوبي به اين موضوع واقف است که از حمايت کامل فلورنتينو پرز برخوردار بوده به شکلي که پرز چندي پيش اعلام کرده بود حاضر است پروژه‌هاي خود را با همکاري مورينيو ادامه دهد.

سال گذشته نيز خورخه والدانو به دليل مشکلاتي که با کادر فني رئال به خصوص مورينيو پيدا کرده بود از باشگاه کنار گذاشته شد.

به گزارش ورزش3،ديدار بعدي لس بلانکو در سن مامس برابر اتلتيکو مادريد خواهد بود که در صورت پيروزي در باسک، عنوان قهرماني اين فصل را بدست خواهد آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین