کد خبر: ۱۵۸۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸

نکونام: شناخت خوبی از ازبکستان داریم

می‌خواهیم با پیروزی برگردیم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شناخت خوبی که از ازبکستان داریم برای کسب سه امتیاز به مصاف این تیم خواهیم رفت. 

به گزارش مهر، جواد نکونام که صبح امروز شنبه در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه جار با خبرنگاران گفتگو می کرد در مورد دیدار روز یکشنبه ایران و برابر ازبکستان گفت: خیلی خوشحالم از اینکه فردا بتوانیم یک بازی خیلی خوب را انجام دهیم. ما تمرینات بسیار خوبی را در ترکیه داشتیم و با آمادگی کامل آمدیم

جواد نکونام با ابراز رضایت از وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: من چندین بار با تیم ملی ازبکستان بازی کرده ام و می دانم که بازی سختی پیش رو داریم. با این حال برای این دیدار برنامه ریزی کرده ایم و آمده ایم که به پیروزی برسیم و بتوانیم با کسب پیروزی در این دیدار گام بلندی برای رسیدن به جام جهانی برداریم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش خبرنگار ازبکستانی که از وی خواست حالا که شناخت کافی از ازبکستان دارید دو بازیکن اصلی این تیم را نام ببرید؟ گفت: ما دو به دو نمی خواهیم بازی کنیم. ما یازده نفره با هم بازی می کنیم. تیم ازبکستان با یازده نفر بازی می کند و ما راجع به تیم ازبکستان برنامه ریزی کرده ایم نه بازیکن خاصی.

نکونام در پایان گفت: ما بازیکنان باتجربه و خوبی در اختیار داریم و هدفمان این است که بتوانیم در اولین بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به پیروزی برسیم و راه صعودمان به جام جهانی را فراهم کنیم.

دیدار تیم های ملی فوتبال ازبکستان و ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 18:30 روز یکشنبه در ورزشگاه جار تاشکند برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین