کد خبر: ۱۵۸۶۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۲

هدایتی به دنبال خرید امتیاز تیم فوتبال ملوان/ توافقات اولیه حاصل شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مالک باشگاه استیل آذین که پیش از این رایزنی‌هایی برای خرید امتیاز تیم داماش انجام داده بود، با مسئولان تربیت بدنی نیروی دریایی برای خرید امتیاز تیم ملوان به توافق رسیده است. 

به گزارش مهر، حسین هدایتی که پس از ناکامی استیل آذین در رسیدن به رقابتهای لیگ برتر، برای خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری اعلام آمادگی کرده بود پیش از این مذاکرات و رایزنی‎‌هایی برای خرید امتیاز تیم داماش انجام داد که به نتیجه مشخص و نهایی نرسید.

در همین راستا هدایتی تصمیم به خرید امتیاز یک تیم دیگر گرفته است. ملوان بندرانزلی که با مشکلات مالی هم مواجه است، تیم مورد نظر هدایتی برای خرید امتیاز است. در این زمینه طی امروز و روز گذشته نشست‎هایی با حضور رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش برگزار شد و توافقاتی هم حاصل شده است. گفته می‎شود بر اساس نتیجه به دست آمده از نشست‎های برگزار شده، به احتمال 99 درصد حسین هدایتی امتیاز تیم ملوان را خریداری خواهد کرد.

ناخدا محمود آذرگون، رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تائید این مطلب اظهارداشت: نشست‎های اولیه بدون حضور شخص آقای هدایتی برگزار شد اما نتایج خوبی به همراه داشت. در این نشست‎ها که طی روزهای جمعه و شنبه برگزار شد درباره اصل موضوع که خرید امتیاز تیم ملوان توسط حسین هدایتی بود، صحبت‎هایی شد.

وی با اشاره به اینکه هدایتی پیش از این به دنبال خرید امتیاز تیم داماش بود، خاطرنشان کرد: وقتی وی از اینکه ملوان هم در این زمینه فعالیت دارد، باخبر شد برای مذاکره جهت خریداری امتیاز ملوان اعلام آمادگی کرد. ما هم استقبال کردیم.

"گفته می‎شود برای خرید امتیاز تیم ملوان توسط حسین هدایتی 99 درصد توافقات لازم انجام شده است. درست است؟"، رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش در پاسخ به این پرسش مهر گفت: البته نتایج نشست‎های اولیه امیدوارکننده بود اما تا زمانیکه موضوع روی کاغذ نیاید، هیچ چیز نهایی نیست. طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با برگزاری جلساتی دیگر این موضوع را نهایی می‎کنیم. احتمالا در نشست های آتی هم شخص حسین هدایتی شرکت خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین