کد خبر: ۱۶۴۵۴۱
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۴

دستگیری اخاذ مامورنما از دانش‌آموزان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی خبر از دستگیر سارقی داد که با معرفی خود با عنوان مامور نیروی انتظامی از دانش‌آموزان اخاذی می‌کرد. 

قنبر مداحی اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای از کلانتری 16 تبریز مبنی بر سرقت با استفاده از پوشش مامور نیروی انتظامی پرونده برای رسیدگی به تیم چهار اداره مبارزه با سرقت ارجاع شد.
 
وی گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و انجام کار اطلاعاتی متهم مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند. مداحی افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به هفت فقره سرقت زیرپوشش مامور نیروی انتظامی از دانش‌آموزان اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: با دعوت از تمام شاکیان و بازسازی صحنه‌های جرم، معلوم شد شگرد متهم معرفی خود با عنوان مامور پلیس و انجام بازرسی بدنی از دانش‌آموزان بوده که در این بازرسی اموال همراه آنان را سرقت می‌کرده است. 

مداحی افزود: برابر دستور مقام قضایی اگر احدی از شهروندان به روش مذکور مورد سرقت واقع شده برای طرح دعوی و اقامه شکایت به تیم چهار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مراجعه کنند. 

رئیس پلیس آگاهی استان در خاتمه با اشاره به آسیب‌شناسی این جرم گفت: عدم درخواست کارت شناسایی از سوی شکات دلیل بروز این جرم بوده و برای جلوگیری از وقوع جرایم مشابه شهروندان عزیز در صورت عدم ارائه کارت شناسایی معتبر به هیچ‌کس اجازه ورود به حریم شخصی خود را ندهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
0
0
سلام ، متاسفانه خیلی از این مامور نماها ، هم لباس دارند و هم کارت و هم دستبند و باقی وسایل . این وظیفه نیروی انتظامی ، پلیس ، سپاه پاسداران و باقی ارگانهاست که طی یک
شورای هماهنگی ، به مردم اطلاع بدهند که چطور می توانیم
یک مامورو یک مامور قلابی را تشخیص بدهیم . چون بعضی وقتها
دیده شده که تنها سوء استفاده مالی نیست و سوء استفاده های
جانی و ناموسی هم می شود .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین