کد خبر: ۱۷۳۷۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۹

نتایج هفته نهم ليگ برتر فوتسال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بازي هاي هفته نهم ليگ برتر فوتسال برگزار شد تا ليگ به مدت 6 هفته براي حضور تيم ملي در جام جهاني تايلند به تعطيلي برود.

به گزارش ايسنا، هفته نهم ليگ برتر فوتسال امروز (جمعه) با برگزاري چهار بازي به اتمام رسيد كه طي آن تيم هاي لبنيات ارژن شيراز، گيتي پسند اصفهان، راه ساري، شهرداري ساوه و شهيد منصوري حريفانشان را شكست دادند.

در يكي از مهمترين بازي هاي هفته نهم تيم گيتي پسند ميزبان حفاري اهواز بود و موفق شد در پايان با نتيجه دو بر صفر حريفش را شكست دهد. گيتي پسند با اين پيروزي 18 امتيازي شد اما بازهم به صدر نرسيد. اين درحالي بود كه حفاري مي توانست با كسب پيروزي به صدر جدول بر گردد كه شاگردان ابطحي قدر اين موقعيت را ندانستند تا حفاري با به دست آوردن رده چهارم به تعطيلات برود.

در ديگر بازي سرنوشت ساز هفته نهم شهيد منصوري قرچك موفق شد با يك گل ميزبانش فرش آراي مشهد را مغلوب كند و با رسيدن امتيازاتش به عدد 18 صعود سه پله اي را تجربه كرده و به رده سوم جدول برسد. فرش آرا هم با 15 امتياز به رده پنجم سقوط كرد.

امروز همچنين راه ساري با هدايت رضا حيدريان باز هم به يك پيروزي داخل خانه دست يافت و اين بار در يك بازي نزديك با نتيجه 6 بر پنج شهرداري تبريز را از پيش رو برداشت. ساروي ها با اين پيروزي 12 امتيازي شده و به رده هفتم جدول صعود كردند.

در ديگر بازي امروز لبنيات ارژن شيراز ميزبان هلال احمر تبريز بود و موفق شد اين تيم را با يك گل از پيش رو برداشته و به ناكامي هايش پايان دهد. اين نتيجه اما براي تبريزي ها بسيار سنگين خواهد بود چرا كه هلال احمر با وجود داشتن مهره هاي زياد تنها يك برد در كارنامه اش دارد و با سه امتياز قعرنشين ليگ است.

در اولين بازي هفته نهم نيز روز گذشته صباي قم با نتيجه هفت بر يك تيم مدعي دبيري تبريز را شكست داده بود.

نتايج كامل بازي هاي هفته نهم به شرح زير است:

فرش آراي مشهد صفر – شهيد منصوري قرچك يك

گيتي پسند اصفهان 2 – شركت ملي حفاري ايران صفر

لبنيات ارژن شيراز يك – هلال احمر تبريز صفر

راه ساري 6 – شهرداري تبريز 5

شهرداري ساوه 4 – گاز خوزستان 2

صباي قم 7 – دبيري تبريز يك
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین