کد خبر: ۱۷۴۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۳

وعده اشتغال اینبار از جانب استانداری تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نعمت الله ترکی با اشاره به طرح‌های اشتغال‌زایی استان در نیمه دوم سال گفت: یکی از اولویت‌های امسال، توسعه برنامه‌های اشتغالزایی در حوزه صنعت و معدن است که در این راستا تا پایان سال 57 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی درباره اجرای طرح نهضت کشاورزی نیز گفت: سهم استان تهران در اجرای طرح‌های نهضت کشاورزی 276 میلیارد تومان است که این مبلغ تخصیص یافته و برای معرفی به بانک‌ها جهت ایجاد اشتغال توزیع شده است.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه 100 هزار هکتار از اراضی قابل اجرای طرح نهضت کشاورزی در هر استان مشخص شده است، گفت: 60 هزار هکتار از این اراضی هدفگذاری شده که 27 هزار و 770 هکتار آن برای طرح‌های توسعه‌ای در نظر گرفته شده است.

به گفته وی از میان این اراضی مشخص شده 70 درصد برای چرای دام‌ها، 20 درصد برای مرتع داری و 10 درصد نیز برای مناطق چهارگانه محیط زیست در نظر گرفته شده است.

به گفته ترکی، تا کنون 847 میلیون متر مکعب آب به تفکیک شهرستان‌ها برای این زمین‌ها تامین شده و تا پایان سال شش هزار نفر در لیست اشتغال‌زایی در حوزه کشاورزی قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا،معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران با بیان اینکه شهرستان‌های فیروزکوه، ری، ورامین، دماوند، ملارد و پاکدشت برنامه‌های طرح توسعه کشاورزی خود را آغاز کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در این شهرستان‌ها 25 هزار و 824 هکتار زمین به بهره‌برداری می‌رسد و برای شش هزار و 722 نفر در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامداری و مرتع داری فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین