کد خبر: ۱۷۸۳۲۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۸

حدادیان: ۴۰۵ هزار تومان جریمه شدم، نه ۵۰ هزار تومان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این مداح اهل بیت در گفت و گو با خبرآنلاین در واکنش به برخی اخبار منتشره دال بر اینکه وی به اتهام توهین به مقامات دولتی، به مبلغ ۵۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده است؛ گفت: مبلغی که در حکم من آمده است است، ۴۰۵ هزار تومان است. ۲۰۰ هزار تومان به دلیل شکایت رئیس جمهور و ۲۰۵ هزار تومان هم در نتیجه شکایت فردی دیگر. البته من بر اساس حق قانونی خود به این حکم اعتراض خواهم کرد.

وی همچنین در واکنش به اینکه دفتر ریاست جمهوری حکم صادره را تامل برانگیز خوانده بود، ادامه داد: بهتر بود تیم حقوقی ریاست جمهوری اخبار و اطلاعات خود را از سایت‌ها نگیرند!

حدادیان همچنین خطاب به رییس جمهور و نزدیکان وی که از او شکایت کرده بودند؛ عنوان کرد: وکیلی که حکم خود را از سایت‌ها می‌گیرد، شاید صلاحیت دفاع از شما را نداشته باشد. شما می‌توانید از وکلای بهتری استفاده کنید.

وی در ادامه با اشاره به آغاز ماه محرم گفت: بهتر است سیاسیون دست از مجادلات بی اساس بردارند و همه زیر پرچم امام حسین بیایند.

این مداح اهل بیت، به نامه نگاری‌های اخیر سران قوا اشاره کرد و گفت: این نامه نگاری‌ها باعث سرشکستگی ما بود و نشان داد که حتی این شکایتی که از ما هم شده است هم سیاسی بوده و دولت می‌خواست که از این شکایت در اختلافاتش با قوه قضاییه استفاده کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که دولتمردان دست از این مجادلات بردارند و به فکر خدمت به مردم و اسلام باشند.

پیش از این محکومیت سعید حدادیان ۵۰ هزار تومان عنوان شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
0
0
شما کار ی که منجر به محکومیتت بشه نکن تا آقایون شکایتی که میفرمایید سیاسی ازت نکنن ،بالاخره خلاف خلافه دیگه،اینطور نیست؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
0
0
ای بابا کمتر از یک ساعت می ری یک مجلس یک و نیم ، دو
می گیری ، دیگه نگران این 400 نباش! فکر کن ده دقیقه فی سبیل الله خوندی... تازه این همون رییس جمهوری و تیمشه که سالهای 83 و 84 بدجوری دفاع می کردی ازشون!!!
بلبل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
0
0
اقاسعید ناراحت 400 نباش شکایت سیاسی است توهم مداح سیاسی هستی سالهای 83 و84 اوج سیاسی شما بود حالا حنجره ات سلامت یک جلسه سه برابرش عایدت می شود اما قانون برای همه است ومحترم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین