کد خبر: ۱۹۱۲۶۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹

تاجگردون: فقط خدا می‌تواند جلوی قانون‌گریزی دولت را بگیرد!

مشایی هم مشغول تبلیغات برای خود است و اینها در حالیست به تلویزیون که یک رسانه ملی است ربطی ندارد و کسانی که یک درصد و دو درصد رای هم ندارند و شاید تایید نشوند ، نباید به عنوان کاندید معرفی شوند و تبلیغات زودهنگام صحیح نیست.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همانطور که اخیرا تلویزیون چند نفر را جمع کرد و اعلام شد اینها کاندیدای احتمالی هستند ، مشایی هم مشغول تبلیغات برای خود است و اینها در حالیست به تلویزیون که یک رسانه ملی است ربطی ندارد و کسانی که یک درصد و دو درصد رای هم ندارند و شاید تایید نشوند ، نباید به عنوان کاندید معرفی شوند و تبلیغات زودهنگام صحیح نیست.

غلامرضا تاجگردون نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با اعتدال با اشاره به ادامه تصدی غیرقانونی سعید مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی گفت: فقط خدا می تواند جلوی قانون گریزی های دولت را بگیرد؛ ادامه کار آقای مرتضوی نیز همانند مابقی کارهای غیر قانونی دولت در حال ادامه  یافتن است و دیگر نمی دانیم چه باید کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در ادامه با اشاره به تبلیغات پیش از موعد اغلب کاندیداها گفت: همانطور که اخیرا تلویزیون چند نفر را جمع کرد و اعلام شد اینها کاندیدای احتمالی هستند ، مشایی هم مشغول تبلیغات برای خود است و اینها در حالیست به تلویزیون که یک رسانه ملی است ربطی ندارد  و کسانی که یک درصد و دو درصد رای هم ندارند و شاید تایید نشوند ، نباید به عنوان کاندید معرفی شوند و تبلیغات زودهنگام صحیح نیست.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر کس برای خودش حقی قائل است و حرفی می زند، حق اصلاح طلبان، مشایی و یا هیچ کس دیگر را هم نمی توان نادیده گرفت ؛ در این انتخابات هم همه از جمله اصلاح طلبان حضور دارند و در نهایت این شورای نگهبان است که رد یا تایید صلاحیت خواهد کرد و مردم تصمیم گیرندگان نهایی خواهند بود.

وی در خاتمه گفت: در بین گزینه های اصلاح طلب اگر خاتمی بیاد مطمئنا اجماع بر روی ایشان خواهد بود و نیاز به رای گیری برای اجماع نیست ، اما خاتمی هنوز تصمیمی اعلام نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
دلسوز
|
United States of America
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
1
10
فقط خدا می تواند جلوی قانون گریزی های دولت را بگیرد!!!!!!!!! آقای نماینده این چه حرفی است می زنید خداوند به انسانها شعور و قدرت تفکر عطا فرموده و در طی قرنها بشر به تمدن دست یافته و حاصل آن تمدن جمهوریت است .شما به عنوان نماینده جمهور و ملت وظیفه داشتید تا دولت سرکش را مواخذه و عزل نمایید ولی چه کردید؟ پس انسان حاصل چیزهایی که کاشته است را درو خواهد کرد. سایت آفتاب لطفا این مطلب را انتشار دهید . در این مدت مطالب انتشار یافته فقط راجع به آمدن و دعوت از خاتمی به انتخابات است در حالی که اگر مجلس ما درست نباشد اگر قوه قضاییه درست عمل نکند قوه مجریه به تنهایی نمی تواند مارا به هدف غایی یعنی خوشنودی و رفاه ملت برساند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
باید به بعضی ها گفت خود کرده را تدبیر نیست
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
1
10
اشتباه کردي نماينده خدا هم ميتونه اگر نميدوني بدان
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
0
10
پس شما چیکاره هستید؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
0
6
وقتی کسی را با هزار ترفند روی کار می آورید بعداً از عواقبش می ترسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
0
2
خود کرده را تدبیر نیست!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین