کد خبر: ۱۹۱۷۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
احمد توکلی:

آمارهای دولت در خصوص اشتغال قابل تایید نیست

رییس پیشین مرکز پژوهشهای مجلس با رد گزارش های دولتی به زندگي گفت:بر خلاف آنچه که دولت ادعا می کند مشاهدات میدانی و شاخص های بین المللی حاکی از آن است که ایجاد اشتغال آن گونه که دولت ادعا می کند نبوده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احمد توکلی نماینده تهران با اشاره به وضعیت کم سابقه اقتصاد ایران در دوره اخیر گفت:اگر قرار باشد اصلاحاتی صورت بگیرد باید برخی مسائل را بپذیریم.

وی با اشاره به رکود حاکم در بخش های مختلف گفت:این رکود با تاخیر تورم بدنبال دارد بنابراین تحمل دوره ای از تورم اجتناب ناپذیر است.

وی در خصوص آمارهای دولت در خصوص اشتغال گفت:آمارهای بین المللی چنین موضوعی را تایید نمی کند و وضعیت حاکی از افزایش نرخ بیکاری است.

توکلی در خصوص استناد به آمارهای بین المللی گفت: طبق قانون ایران در سال 1324 و برطبق عضويت در صندوق بین المللی پول ، ما باید اطلاعات را در اختیار هیاتی که هیات‌مدیره صندوق سالی یک یا دو بار به ایران می‌فرستد، قرار دهیم.
 
به گزارش زندگی،وی ادامه داد: آنها اطلاعات را پالایش و بررسی می‌کنند و گزارش تهیه می‌کنند و گزارش را به اطلاع بانک مرکزی ایران می‌رسانند و وقتی بانک مرکزی تایید کرد، منتشر می‌کنند.توکلی افزود: بنابراین این حرف‌ها درست نیست که چون IMF  نشان می‌دهد ما نرخ تولید خوبی نداریم، بیکاری بالایی داریم، گزارش های آنها را مغرضانه جلوه دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
0
8
چه آماری از این دولت قابل تایید است که این دومیش باشه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
0
5
حقش بود تکذیب امارهای دولت را خیلی پیش از اینها میگفتید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین