کد خبر: ۲۱۹۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶

۶ استاندار پیشنهادی دیروز به دولت معرفی شدند/ ۴ استاندار دیگر هفته آینده تعیین می‌شوند

رحمانی‌فضلی گفت: استانداران بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان‌غربی را به دولت معرفی کرده‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور عصر امروز در حاشیه شصت و یکمین جلسه شورای اجتماعی کشور که در وزارت کشور برگزار شد، در نشستی‌خبری با خبرنگاران در باره جلسه این شورا، گفت: بعد از اینکه بنده وزیر کشور شدم، جلسه شورای اجتماعی را تشکیل دادم و امروز دومین جلسه این شورا برگزار شد.

وی افزود: در جلسه امروز اطلس اجتماعی کشور به تصویب رسید.

 رحمانی‌فضلی‌در پاسخ به سوالی درباره اینکه استانداران چه زمانی انتخاب می شوند؟ اظهار داشت: به زودی همه استانداران تعیین می‌شوند. 6 استاندار پیشنهادی را دیروز به دولت معرفی کردیم و 4 استاندار دیگر ظرف هفته آینده تعیین می‌شوند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: استانداران بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان‌غربی را به دولت معرفی کرده‌ایم.

وی در خصوص فعالیت احزاب و حمایت وزارت کشور از خانه احزاب، افزود: هیچ نگرانی برای صدور مجوز برای احزابی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند وجود ندارد و شما هیچ اعتراضی و گلایه‌ای را راجع به احزاب نمی‌بینید.

وزیر کشور اظهار داشت: در خصوص خانه احزاب نیز باید بگویم از طرف وزارت کشور مانعی برای فعالیت این خانه نیست و باید مجمع خانه احزاب تشکیل شود تا آنها بتوانند کارشان را انجام بدهند.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه ارتباط خوبی را با NGO ها برقرار کرده‌ایم، تصریح کرد: درصدد هستیم اولین جلسه NGOها با حضور رئیس‌جمهور برگزار کنیم تا رئیس‌جمهور در این نشست حمایت خود را از NGO ها(نهادهای مدنی) ابراز کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین